ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

علت گران‌شدن خودرو‌های فرسوده چیست؟ | هر خودروی وارداتی، یک گواهی اسقاط

  • کد خبر: ۱۸۱۷۵۵
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
  • ۳۸۰
علت گران‌شدن خودرو‌های فرسوده چیست؟ | هر خودروی وارداتی، یک گواهی اسقاط
واردات خودرو این روز‌ها به اصلی‌ترین عامل نوسان قیمتی در بازار خودرو تبدیل شده است. پس از ارسال آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده به مجلس توسط وزارت صمت، دیشب جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس، در لایو اینستاگرامی خود هفت بند از هشت بند آیین‌نامه ارسالی به مجلس را به شکل غیررسمی تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، واردات خودرو‌های کارکرده داغ‌ترین موضوع این روز‌های وزارت صمت و نمایندگان مجلس است. عباس علی‌آبادی، وزیر صمت، هشتم مرداد۱۴۰۲ اعلام کرد که آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده ظرف ۱۰روز به مجلس ارسال می‌شود، اما این آیین‌نامه با پنج روز تأخیر روز ۲۳مرداد به مجلس ارسال شد.

حال پس از گذشت چند روز از ارسال این آیین‌نامه به مجلس، جلال رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس، به تشریح هفت بند از آن به شکل غیررسمی پرداخت.

مفاد منتشرشده از آیین‌نامه 

واردات انواع خودرو‌های سواری، اتوبوس، مینی‌‎‌بوس، کشنده و موتورسیکلت با عمر کمتر از پنج سال اولین بند آیین‌نامه است که می‌تواند در صورت اجرایی شدن تحول عظیمی را در حمل و نقل کشور ایجاد کند. در حال حاضر به دلیل تعداد بیشتر مصرف‌کنندگان خودرو‌های سواری نسبت به رانندگان خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین تجاری به نظر می‌رسد که اهمیت نوسازی و واردات این خودرو‌ها از خودرو‌های کارکرده بیشتر است.

این در حالی است که اهمیت خودرو‌های تجاری به طور کلی و به‌ویژه در شرایط فعلی کشور به مراتب بیشتر از خودرو‌های سواری است. از دلایل این اهمیت می‌توان به فرسودگی ناوگان حمل و نقل کشور به‌‎‌ویژه در قسمت کشنده‌ها اشاره کرد. امروز اکثر کشنده‌های در حال تردد در کشور فرسوده هستند و تعداد بسیار زیادی از این کشنده‌های فرسوده تا به امروز بیش از پنج مرتبه بازسازی و اوورهال شده‌اند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

نکته حائز اهمیت در رابطه با این خودرو‌های فرسوده سرعت بسیار کمِ تردد و استهلاک زیاد آن‌هاست. شاید این پرسش ایجادشود که استهلاک یک دستگاه کشنده ماک۱۹۷۴ با یک عدد ولوو ۲۰۱۰ چقدر تفاوت دارد؟ برای پاسخ به این سؤال باید به تفاوت پیمایش خودرو‌های سواری و سنگین توجه کرد، خودرو‌های سنگین معمولاً هر هفته نیاز به سرویس ادواری دارند. در نتیجه این خودرو‌ها اگر فرسوده باشند باید زمان بسیار زیادی را در تعمیرگاه‌ها سپری کنند.

این استهلاک کشنده‌ها و کامیون‌ها و ممنوعیت واردات از سوی دیگر منجر به کاهش تعداد این خودرو‌ها در کشور شده است. در واقع با برهم خوردن چرخه عرضه و تقاضا در بازار قیمت خودرو‌های فرسوده هم به شکل سرسام‌آور و غیرمعقولی افزایش یافته است.

یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های مردم کلان‌شهر‌های کشور نظیر تهران و مشهد وجود اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری برای تردد در درون و بین شهرهاست. در دو سال اخیر و پس از اتمام کرونا میزان استفاده از اتوبوس‌های بین‌شهری به دلیل بازگشایی دانشگاه‌ها بسیار افزایش یافته است، اما در سوی دیگر ناوگان حمل و نقل بین جاده‌ای متناسب با میزان تقاضا رشد نیافته و در نتیجه تهیه بلیت به امری دشوار تبدیل شده است.

ناظران واردات خودرو‌های کارکرده

تعیین سقف تعدادی و ارزشی خودرو‌های کارکرده وارداتی توسط وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه یکی دیگر از بند‌های مورد اشاره رشیدی‌کوچی بود.

این بند بیشتر جنبه نظارتی دارد زیرا تا به این لحظه سقف ارزی و تعدادی برای واردات خودرو‌های کارکرده در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود که در آینده با توجه به شرایط کشور و تغییر وضعیت بازار این نهاد‌ها قوانین یا محدودیت‌های جدیدی را متناسب با شرایط آن زمان وضع و تعیین کنند.

تأمین ارز برای واردات خودرو‌های کارکرده

تأمین ارز مورد نیاز از طریق ارز حاصل از صادرات خود و دیگران، جذب سرمایه‌گذاری، منشأ ارز خارجی و باقی راه‌های موردتأیید بانک مرکزی بند سوم آیین‌نامه مرتبط است. 

پس از گمانه‌زنی‌های کارشناسان متعدد مبنی بر کمبود ارز برای واردات خودرو‌های کارکرده وزیر صمت به شکل رسمی اعلام کرد که برای واردات خودرو‌های کارکرده مشکل ارزی وجود دارد و باید از تمام راه‌ها و به‌ویژه روش صادرات استفاده کرد.

به نظر می‌رسد این‌بار دولت پذیرفته است که مردم از ارز‌های شخصی خود که در خانه‌ها و حساب‌های خود در دیگر کشور‌ها و به‌ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس دارند استفاده کنند تا این پول‌ها در قالب کالا و خودرو وارد کشور شوند.

استاندارد‌های لازم برای واردکنندگان خودرو

بند چهارم آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده به ضوابط فنی کارکرده‌ها شامل تأییدیه چین، استاندارد کشور‌های حوزه خلیج فارس، ای‌مارک اروپا، استاندارد یورو ۵ و یورو ۶ اشاره دارد. 

یکی از موانع پیش‌روی واردکنندگان خودرو در ادوار گذشته عدم تطابق استاندارد‌های ایران با منطقه تولید خودرو یا خرید خودرو بود که این بار سازمان استاندارد برای تسهیل فرایند واردات خودرو، استاندار‌دهای اکثر کشور‎‌هایی که احتمال تولید یا واردات خودرو از آن‌ها برای ایران وجود دارد را پذیرفته است.

این امر برای واردات خودرو‌های کاکرده الزامی است زیرا خودرو‌های کارکرده از کشور‌های گوناگون خریداری می‎‌شوند و ممکن است که کشور سازنده خودرو را با توجه به شرایط آن منطقه کالیبره و تجهیز کند.

الزامات واردکنندگان حقوقی

از دیگر شروط آیین‌نامه می‌توان به اجازه واردات به شرکت‌های دارای تأییدیه خدمات پس از فروش با کسب ضمانت اشاره کرد. 

افراد حقوقی که می‌خواهند خودروی کارکرده وارد کشور کنند، باید از بین شرکت‌های واردکننده خودرویی باشند که دارای تائیدیه خدمات پس از فروش محصولات نام‌های تجاری مورد تائید وزارت صمت باشند و خدمات پس از فروش با ضمانت ارائه کنند. در واقع وزارت صمت با این کار خواهان برقراری شبکه خدمات پس از فروش این خودرو‌ها در کشور است.

هر کد ملی یک دستگاه خودرو

اجازه واردات یک دستگاه خودروی کارکرده به هر کد ملی بدون نیاز به ثبت سفارش ششمین بند آیین‌نامه است. مطابق با این بند هر شخص حقیقی می‌تواند با ثبت کد ملی خود یک دستگاه خودروی کارکرده را برای خود وارد کشور کند، اما برای انجام این کار سند خودرو باید به نام خودش باشد و خود او برای واردات اقدام کند.

در صورت اجرایی شدن این قانون اکثر خانواده‌های قشر متوسط می‌توانند یک خودروی کارکرده، اما مطابق با استاندارد‌های جهانی را برای مصرف شخصی خود وارد کشور کنند.

هر خودروی وارداتی، یک گواهی اسقاط

اسقاط یک خودروی فرسوده به ازای هر خودروی کارکرده وارداتی آخرین بندی است که رشیدی به آن اشاره کرد. مطابق با این بند هر فرد حقیقی و حقوقی برای واردات یک دستگاه خودروی کارکرده باید گواهی اسقاط یک دستگاه خودروی فرسوده را دریافت کند.

در گذشته این امکان وجود داشت که به ازای واردات هر دستگاه خودرو یک گواهی اسقاط را خریداری کرد، اما با حذف قانون خرید و الزامی شدن دریافت گواهی اسقاط توسط شخص واردکننده می‌توان امید داشت که مصرف سوخت و آلودگی هوای کلان‌شهر‌های بزرگی نظیر تهران اندکی کاهش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۸۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۸
جوان جامعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
17
40
عجب مدیریتی میکنید بازار خودرو را با این کارتان که خراب کردید بازار خودرو را . پس چه کار میکنید ما رو ول کردید به حال خودمان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
بخدا اگه کشور ول بود، شاید وضع مردم بهتر از این بود. لااقل اون وقت خودمان میرفتیم از خارج بدون هزینه ی گمرکی بهترین ماشین ها را با قیمت ارزان وارد کنیم.
تو این کشور از یک طرف ماشین داخلی، یا نیست یا خیلی گرانه و از طرف دیگر برای ورود ماشین خارجی باید تعرفه ۳۰۰ یا ۴۰۰ درصدی پرداخت کنید.
این همه ظلم و بی عدالتی تا کی ادامه خواهد داشت؟ خدا می دانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
من پیکان وانت ۸۶ دارم بازسازی بیاین ۱۴۰ ببرینش خوبه؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
هست اوضاع همینه
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
16
76
سلام. اول از همه بفکر خودروهای فرسوده باشید. ممنون......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
چیه ترسیدی دلال خودرو دوزاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
12
36
اتفاقا بهترین کار همینه خودروسازهای ما ماشین میسازند باپیت حلبی قیمت سرسام آور که هیچ امنیت جانی نداره تازه باکلی منت سرمردم پیش فروش میکنن باقیمت سال آینده
این کار باعث میشه کیفیت روببرند بالا هم قیمت روبیارن پایین تابتوانند حداقل باماشینهای کارکرده رقابت کنند
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
برید قیمتهای سرسام آور خودروهای اسقاطی و ببینید،یه بازار دلالی راه انداختن دوباره
شعیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
13
52
چند ساله بازار دست دلالان و خودرو سازهای داخلی بود. دیدیم چ گلی ب سر بازار زدین و چه به سر قیمت ها اوردین. گاهی پشت ب زین گاهی زین ب پشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
یک شخص عادی نمیتونه این بازار سیاه و دلال بازار رو ایجاد کنه لطفن یکی که دلش بحال ملت میسوزه جلوی این حرج و مرج رو بگیره این قيمت‌ها مضحک واقعا تعادل بازار خودرو رد بهم میزنه الان باید بگردید دنبال سلطان اسقاط این دیگه چه مدلیه؟چرا تواین کشور ملت یک روز دنبال لانه خفاش هستند یک روز جیوه تو چرخ خیاطی والان بند کردن به خودروهای فرسوده والا باعث تمسخر دیگران می‌شویم این خبر رو چند وقت دیگه رسانه های کشورهای مختلف پخش میکنن
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
25
55
آقا این چه وضعیتیه؟؟
بعد دو سال پول یه پراید 86رو جمع کرده بودم الان چهارصد میلیون قیمت زدن!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
حالا مگه مثل ماها مهریه زن رشیدی را اگه اونم بده به ما بریم ماشین بخریم به ذات شون لعنت برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
قیمتها میاد پایین بعد واردات به جاش میتونی ۹۶ بخری
هاشم حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اتفاقا بهترشده کمی صبر کن مدل بالا با همان پولت میخری کمی فکرکن
ناشناس
Austria
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
طرح عالی هست..خب چه عیبی داره با یه تیر چند نشانه را بزنیم ..صاحبان خودروهای فرسوده هم با فروش خودروشان صاحب خودرو نو می شوند
Omid
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
29
61
درود بر شما که با این طرح خوروی فرسوده رو از رده خارج میکنید برای سلامتی مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
21
60
ریدم به این مدیریت تون تازه میخواستیم یه پراید داغون بخریم مدل پایین که اونم کردید ۴۰۰ میلیون
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
خوب الان مدل بالاترش ارزونتره دیگه خوبه که
محمدد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
بیا پرابد منو بگیر 250ت..مدل85.عالی..بجنورد
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
12
62
پراید۸۱ شد ۳۰۰ میلیون!!!عجب!!!
ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خییییلی خوبه
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
شمامیتوانید۸۵به بالابخریدباقیمت پایین.به فرسوده چکاردارید
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
11
58
الان هرکی خودرو فرسوده داره خوشحالم
هرکی ماشین مدل بالا داره ناراحته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
بهتره تا کی یه مشت دلال عشق کنن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
سلام من ی پژو ۸۹ دارم خیلی هم تمیز میدم ۱۵۰ت
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
اتفاقا ماشین من مدل بالاس خیلیم راضیم امیدوارم هرکیم ماشینش مدل پایینه ب نوایی برسه ازین طرح همه ماشین خوب سوارشن ولی فک نمیکنم واسه همه این ماشینا ک قیمت نجومی زدن خریداری پیداشه ودر نهایت دوباره قیمتا میاد پایین
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
یک بارهم فقیربیچاره که از دار دنیا یک ماشین قورازه داره خوشحال بشود حتماً باید مفت بدهد به تو
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
19
40
قید اسقاط خودروهای فرسوده بازار خودروهای فرسوده را داغ می کند واین ظلم دیگری از سوی مسئولین بی تدبیر است
ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
تامافرسوده هابه نوایی برسند
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
12
25
اقا این چه وضعیه خدایی ملت گیج شدن هر روز یه حرکت و یه برنامه جدید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
وقتی دولت دست بی سوادها باشه، انتظار بیشتر نباید داشته باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
12
28
عجب مدیریتی،،پراید و هاچبک مدل پایین که ت دیوار همه از صد ملیون پایینتر بود الان همه سیصد چهارصد ملیون قیمت گذاشتن و آخرش نوشتن طرح گواهی اسقاط و واردات
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
16
36
اقا الان پراید ۸۴ شده ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ منی که ماشبن نداشتم و‌میخواستم با ۸۰,۹۰ تومن بخرم باید چی کار کنم؟؟؟؟؟
الان این راهکار بود دادن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
هاشم حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
یک ماه تحمل کن با همان پول مدل بالا بخر
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
خب مجبوری فرسوده بخری با همین پولت میتونی یه اردی 85به بالا تمیز بخری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
54
به نظرمن بزاراونایی که خودروفرسودع دارن بتونن مدل بالابخرن هم واسه محیط زیست خوبه هم صاحب خودروها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
دمت گرم داداشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
دوست عزیز نگران نباشید اینا چرت وپرته والا مثل چرخ خیاطی وجیوه سکه این قیمت ها الکیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
آخه کسی که خودروی فرسوده داره توان خرید ماشین وارداتی داره؟ مملکت که نیست دیوونه خونست.
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
21
35
بی سواد ها با این کار باعث افزایش چندبرابر قیمت خودرو فرسوده می شوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
فرسوده ها را فروختی از این خوشحال نباش بر میگردی ۲ مدل بالاتر میخری با قیمت مفت رینگو باید یه مقدار بزاری رو پولت اون ممه را لولو برد سود یک طرفه نداریم
داود
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
باسواد.مهندس چه ضرری واسه تومن داره این کاره خیلی هم خوبه هم اونیکی میخواد ماشین وارد کنه کارش راه میوفته هم دیگه ماشین اسقاطی تو کشورنمیمونه.هم اونی که ماشین اسقاطی سوار میشه از روی نداری بدون دغدغه ماشین مدل بالا میخره .بعضی از شما ها همون ادمایی هستید که چشم نداره کسی پیشرفت کنه حالا هم چون ماشین اسقاطی نداری یا یکی دو مدل ماشینت مدل بالاتره این حرفو میزنی ماها باید از خدامون باشه این طرح صحت داشته باشه چون به کسی ضرری نمیرسه به سود همه است انشالله هم به کوری چشم بعضیا که اینقدر بالا پایین میپرن که اینطور نشه این قضیه صحت پیدا کنه
بعدش اونا هم میبینن اشتباهه کارشون به نفع همه است این کار
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
تو چرا ناراحتی یه پولی به قشر ضعیف برسه .اونی که این پول رو پرداخت میکنه حتما داره که میخره و سود میکنه بابتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
دیگران بیسوادن میبخشی شما کلاس چندین ؟ = 4×3 میشه چند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
13
33
دمتون گرم این طرح عالیه یه مدت خوب اینای که پول دلالی داشتن حال کردن حالا نوبت ماست
نعیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
15
28
چه راهکاری برای کنترل قیمت خودرو فرسو ه داریید دولتمردان محترم
پیکان فرسو ه ۸۳
قیمت ۶۰۰میلیون تومان علی برکت الله
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
برای سوارشدن نیست اینهاروبایدپولداران بخرندعزیز
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
تو چرا زورت میاد ؟ یکی پول داره و میخواد خودروی وارداتی بخره . یکی هم خودروی فرسوده داره و یه پول خوب از متقاضی خودروی وارداتی میگیره . نتیجش میشه اسقاط یه خودروی پرمصرف و رسیدن پول به صاحب خودروی فرسوده برای خرید یه ماشین مدل بالاتر . اینقدر فهمش سخته ؟
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
13
54
ماشین فرسوده رو باید جم کنن فردا مدرسه ها باز میشه آلودگی هوا شورو میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
پولدارا بلدن از کجا بخرن اسقاطی ۵۰ تا ۶۰ میلیون
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
وقتی ماشین ساخت داخل نساز بازارو نمیتونه تامین کنه باز قیمت میره بالا
هیچ فرقی نمیکنه
فقط باعث گرانی فزاینده میشه و بس
شهرام خردمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
8
22
سلام از کدوم کشورها میشه ماشین اورد
لاغر اندام دنانشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
سلام آقای خردمند اینطوری که تبلیغات کردن فکرکنیم باید ماشین اسقاطت را نگهداری تا ماشین که وارد کردن بیان دستتوببوسن ویک ماشین وارداتی بیارن بذارم درخونه فقط مابه التفاوت میپردازی آنهم خیلی کم،،،،چون اسقاطی ها بازارش بهتره،،،،،منم مثل توهستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
20
14
به چه درد میخورن اخع خودرو دست دوم بدون گارانتی یا نمایندگی تو ایران فردا برا تعمیر گیربکس ماشین باید خانتو بفروشید ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
13
17
اخه خدا لعنتتون کنه با این مدیریتتون الان اونی ک نداره از کجا بیاره ماشین مدل بالا بخره
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
این طرح باعث ارتقا ماشین های کشور میشه حداقل ماشین های داغون که جز آلودگی چیزی مدارن جمع میشن و قشر ضعیف هم یه نفعی میبرن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
13
22
یه کاری کردید خودروهای فرسوده قیمتهای فضایی گرفته یعنی قیمت یه پیکان 77یایه پراید78شده بالای 300میلیون یعنی بازاری درست شده فقط برای دلالان و بازاری‌ها یایه طوری مدیریت کنید که بازارخودرواینطوری بهم نریزد خودرویی که هفته گذشته50تومن قیمت داشت الان350شده
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
الان شما چرا ناراحتی ؟تو قرعه کشی ماشین ها خیلی ها سود کردن اونجا چرا ناراحت نبودید و صف میکشیدید واسه خریدش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
15
30
الان خودروهای فرسوده شده بالای ۳۰۰ تومان به طبع آن خودروهای دیگر هم کشیدن بالا دیگه کسی خودرو زیر ۳۰۰ تو بازار نخواهد داد ممنون بابت مدیریت بسیار قوی و ویرانگر شما ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
ضعف مدیریت بیداد میکنه، مردم ساده دل خوش کردن به طرح اسقاط و هنوز باور ندارن که هیچ طرحی تو این مملکت به سرانجام نمیرسه
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
7
24
مردم مسخره خودتون کردین همه سرکارن وهیچ جای دنیا این مدلی نیست
افی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
14
24
میخواستن مثلا وضع رو درست کنن
مملکت خر تو خره واقعا
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خواستن ابروش و درست کنن زدن چشماشم کور کردن،خداوکیلی هیچ جایی بی صحاب تر از این مملکت ندیدم،پراید مدل ۸۰ یه شبه شده ۴۰۰ میلیون،بخدا قسم خودشون میدونن چیکار کردن،الان همه اطرافیانشون صدتا صدتا خودرو اسقاطی خریدن الان با قیمتهای نجومی دارن میفروشن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
10
26
یه نگاهی به بازار خودرو کنید ترکید با این خبر پراید مدل82قیمت زدن500میلیون????واقعا دمتون گرم دلمون خوشه تو ایران زندگی میکنیم مدیریت اقتصادی تو ایران حرف نداره
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
این افزایشات واقعی نیست. مثل ماجرای چرخ های خیاطی و جیوه لانه خفاش و هزار داستان دیگه. فقط دارن با اعصاب و روان مردم بازی میکنن
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
بابا بزار بفروشه ۵۰۰تومن چه اشکالی داره ؟ میخواید این گزینه رو بردارن همین یه مورد که به نفع قشر ضعیفه بردارن پولدارا پولدارتر بشن؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
10
داداش من پژو پرشیا 85 بهترین اتاق موتور تقویت گیربکس اروپایی شتاب عالی بدون رنگ 200 بیایید ببرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
5
من کاری به این حرفها ندارم فقط ت ی دیوار خوندم که یارو پرایدش رو گذاشته بود۷۵۰ به شرط واردات.بهش زنگ زدم و گفتم که برنامه چیه.گفت من رفتم و حواله ی شاسی بلند گرفتم و گفتم چه ماشینی دیدم بنده خدا رو اوسکول کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
نه آقا اینا قیمت خودرو را زده کیی خرید ه
اکبر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
8
7
اگر کسی که پراید ۸۴ خود را ۴۰۰تومن بفروشد میتواند خودروی دیگری بخرد؟؟؟!!! آنانکه خودرو ندارند چه زمانی و با چقدر پول میتوانند خودرو بخرند؟؟؟!!!
همه چیز در راستای منافع ثروتمندان و مافیای خودرو
هیچ طرحی که بنفع مردم باشد اجرا نکرده اید
ع
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
16
طرح خوبی هست ماقشرکم درامدباماشینهای فرسوده دق کردیم جون مان درامداجرایش کنیددعامیکنیم برایتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
همش دروغه بخدا دارن مردم گیج میکنن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
13
مدیریت جهان را میخواهم????
مهدی جلالی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
4
افرادی که میگن اونایی که خودروی فرسوده دارن عوض میکنن مدل بالا تر حرف شون درست ولی اونایی که ۱۰۰میلیون دارن دقیقا چیکار کنن؟چی بخرن؟
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
با صد میلیونش میتونه یه روآ مدل ۸۶ تا ۸ بخره که کولر و بخاریش عالیه توی جاده هم راحت صدوچهل‌پنجاه‌تا میره. چرا وقتی زبونم لال یه طرحی هم اگه بذارن که به نفع قشر ضعیف باشه خودِ مردم میافتن به جون هم و کاری میکنن کنسل بشه؟ یه عمر دولت و دلال و سرمایه‌دارا خوردن حالا که چندرغاز بخواد گیر مردم عادی بیافته همه وامصیبتا سر میدن! کمی باهم مهربان باشیم!!!
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
8
9
باسلام چه وارداتی بعد چند سال یه پراید می خواستم بگیرم با کلی قرض اونم یه هو از 70میلیون رفت 400میلیون
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
11
7
من پریروز یه روا خریدم صد تومن امروز یارو دبه کرده میگه ماشینمو پس بده شده چهارصد تومن من بعد از دوسال پول کارگری جمع کردن چه گوهی بخورم تر زدین با این مدیریتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اگه خریدی دیگه چه دبه ای از طرف فروشنده؟؟؟
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
چه دبه‌ای؟ اگه قولنامه کردی که نمیتونه پس بگیره در ضمن با صد میلیون میشه یه روآ مدل ۸۶ تا ۸ خرید که کولر و بخاریش عالیه توی جاده هم راحت صدوچهل‌پنجاه‌تا میره. چرا وقتی زبونم لال یه طرحی هم اگه بذارن که به نفع قشر ضعیف باشه خودِ مردم میافتن به جون هم و کاری میکنن کنسل بشه؟ یه عمر دولت و دلال و سرمایه‌دارا خوردن حالا که چندرغاز بخواد گیر مردم عادی بیافته همه وامصیبتا سر میدن! کمی باهم مهربان باشیم!!!
والا مردم خودشون شلوغش میکنن وگرنه مدل ۸۵به بالا قیمتاش تغییری نداره. با همون صد تومن میتونی روآی ۸۶ یا ۸۷ تمیز بگیری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
11
یسری قیمت ها رو فضایی زدن توهم برشون داشته بابا اینجوری نیست. واردات هزار تا داستان داره ‌دو روز دیگه همه میفهمن قیمتا برمیگرده در ضمنزیر صد تومن پر خودرو کارکرده هست تو خود همین دیوار شما سرچ میکنی خود و فرسوده قیمت بالا میاد. خوب کسی بخوادم بخره میره رنو ۶۰تومنی میخره نه پ اید ۳۰۰ تومنی
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
عزیز
وقتی این داستان قطعی بشه همه قیمتا تقریبا یکی میشه کسی هم که رنو داره هرگز ۶۰تومان نمیفروشه چون برگ اسقاط مهمه نه نوع ماشین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
5
ماشین اسقاطی رو که تحویل میدی پول هم باید بدیم جلو
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
7
2
اقا این دیگه یعنی هرج ومرج.اول خودروهای دهه ۵۰ تا ۶۰ اسقاط بشه اونهم مهلت ۱تا ۲ ساله پله پله تا این گرانی مدل پایینها بخوابه وسند خودرو ۲ الی ۵ سال بنام اسقاط کننده باشه .لطفن بازار خودرو مدیریت شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
7
چرا مردم ما قبول نمیکن خدا بد بخت هام هست انقدر حسادت دارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
11
خاک برسرتون بااین تصمیم وسیاستون اینجوری باواردات خودرو قیمتها رو کم میکنید،پیکان مدل۸۰زدن۴۰۰میلیون خب همین باعث میشه بقیه ماشینها بکشه بالا،خداازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
9
3
خاک برسرتون بااین تصمیم وسیاستون اینجوری باواردات خودرو قیمتها رو کم میکنید،پیکان مدل۸۰زدن۴۰۰میلیون خب همین باعث میشه بقیه ماشینها بکشه بالا،خداازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
8
3
بازم خرکی پول داره و پارتی میتونه ماشین وارد کنه
و اونی ک ماشین اسخاطی داده یک بار تو عمرش همچین فرصتی براش پیش اومده بعد از این چی
فرو افتاده هایی هستیم ک خیال میکنیم طناب دار نمیزاره ما بیفتیم و قراره نجاتمون بده از پرت شدن .طرح های یه هفته ای .
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
4
عالی
Mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
5
به حدا دو سال بود كار كردم تا ١٥٠تومن جم كنم به ماشين بخرم
خدايا جوانيم سوخت
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
با صد میلیونش میتونی یه روآ مدل ۸۶ تا ۸ بخری که کولر و بخاریش عالیه توی جاده هم راحت صدوچهل‌پنجاه‌تا میره. چرا وقتی زبونم لال یه طرحی هم اگه بذارن که به نفع قشر ضعیف باشه خودِ مردم میافتن به جون هم و کاری میکنن کنسل بشه؟ یه عمر دولت و دلال و سرمایه‌دارا خوردن حالا که چندرغاز بخواد گیر مردم عادی بیافته همه وامصیبتا سر میدن! کمی باهم مهربان باشیم!!! همین فردا با صدوپنجاه تومان میشه یه روآی معمولی مدل ۸۸—۸۹ بیرنگ و یا یه روآی سال ۹۰دوررنگ خرید. ماشینای بالای مدل ۸۵ که گرون نمیشن.
محمد63ساله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
4
شماهاکه مدیریت بلد نیستی هرچه میتونیدبه این ملت فشاربیارید کمی شل کنید بازراضی هستن چون خرتوخرست اصلان توارمی وجودندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
آخه دلم سوخت برات
محمد63ساله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
2
شماهاکه مدیریت بلد نیستی هرچه میتونیدبه این ملت فشاربیارید کمی شل کنید بازراضی هستن چون خرتوخرست اصلان توارمی وجودندارد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
3
سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
7
7
آقا دمتون گرم با این طرحتان
خیلی هم عالی ه
تا چند روز پیش طرف یک ساینای صفر داشت انگار رولزرویز داره حالا چشم دیدن ندارین که ما بریم یک خودروی خارجی بگیریم
عالی دم مجلس گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
5
11
اینکه شددلال بازی
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
2
دیدید با این مدیریتتون
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
8
خوب بندی گذاشتن برای تعویض پلاک.خدابیامرزه اموات کسی که این بندرواضافه کرده.چون ماشین اسقاطی کسی سوارمیشه که ازسرناچاری خودوخانواده اش هرلحظه بامرگ دست وپنجه نرم می‌کنند.چون اونایی که واردمیکنن این پولها چیزی نیست.وخودشان هم چندبرابرسودمیکنن.وازطرفی ماشینهای اسقاطی هم جمع میشه.وضمناکسانیکه هم ازاین موضوع ناراحت هستن وشکمشان دردگرفته بفرمایندفقط برای یک روزماشینشان رابااسقاطیهاعوض کنندتاشایدحالشان خوب شدویه کمی درداینهاروهم احساس کردنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
شما رو هر کاریتون کنن باز اسقاطی سوار میشین. اونی که هیچ وسیله ای نداره چکار باید بکنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
15
تنها کشوری هستیم که ماشین می‌خریم ۳ سال سوار میشیم خرابش میکنیم بعد ۱۰ برابر قیمتش هم می‌فروشیم!!!
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
6
خیلی طرح افتضاحی شد ، الان من با ۵۰ میلیون دنبال یک خودرو رنو ۵ بودم برای زیر پام باید ۲۰۰ میلیون بدم آخه خجالت بکشید
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
2
سلام کلا ایجاد موج توی بازار اونم این شکلی اشتباهه .
چون به ضرر همه است ، دیگه اون راننده بیچاره ای نمیتونه یه پراید۱۶۰ تومانی بخره واسه کار و نون شب .
از طرفی قیمت تمام شده وارداتی رو میبره بالا و به دنبالش خودرو های داخلی هم میکشه بالا .
بهتر بود به ازای هر خودرو وارداتی ۲۰۰ میگرفتن همون رو وام میدادن به راننده های اسنپ و تپسی زحمتکش و پراید فرسوده اون رو بر میداشتن براش خودرو صفر میدادند ، چون واقعا حمل و نقل دست همین هاست و آلودگی هم مال همین ماشین هاست که یکسره کف خیابون هستن .
بازار هم خراب نمیشه به قشر کارگر هم کمک میشه .
لایک بده?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
هرکی به فکر خویشه!
ننننن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
14
چخبره خواب میبینم خدایا چی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
7
4
اگه قرار بشه با اسقاط خوردرو قیمت اسقاطی خوردرو از قیمت صفر اون بالاتر بزنه به این که دیگه نمیگن طرح جامع با این کار رسما دارین بازار خوردرو رو متلاشی میکنید چرا که خوردرو بعد هر سال کهنه تر شدن عوض این که ارزون بشه قیمتش بیشتر میشه اینجوری به یک سال نمیکشه که کل بازار خوردرو متلاشی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
2
خداوکیلی حرف نزدید چه میشه بدبختی با۵۰تا۱۰۰میلیون ماشین میخرید چندماه عقب بیوفته دوباره ماشین مدل پایین میادپایین بدبخت به اون نفری ۳۰۰میلیون میده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
3
خدا رو شکر عقل درست و حسابی که ندارید ،،با این قانون گذاری ماشین اسقاطی و رسوندیم به ۶۰۰ میلیون...شما منافق نیستین ،پس چی هستین
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
5
سلام
با این کارتون باعث شدید ماشین های که قشر ضعیف جامعه می‌توانستند بخرند اونم هم نتونن بخرند
یه نگاه به سایت دیوار بندازید ماشین های زیر ۸۵ قیمت های نجومی به خود گرفته اند
بند آخر که مربوط به گواهی اسقاط هستش باید حذف شود
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
8
3
الهی خیر نبینید بی شرفاقبل از عید از هر نفری ۵۰۰میلیون گرفتن سه ماه خوابوندن حساب وزارت قشنگ سود کردن اخرش اوردن چانگان اشغال دادن دست کلا هزار نفر بقیه هم برن واسه خودشون سود پولشون هم رفت جیب دولت بی سر پا اینم همونه خره هرکس به حرف اینا برهماشین فرسوده بخره هیچ خبری نیست به خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
6
خوب درست کردین مردم پول نداشتن ی ماشین مدل پایین بخرن حالا باید فرغون بخرن حالا

.
. .


,
.
نفس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
3
بازار خودرو فرسوده رو نگاهی بندازین. پراید داغون مدل ۸۰ شده ۴۰۰ تومن
حقیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
5
ای لعنت به مدیریتی که میکنید ،اقا جمع کنید این مسخره بازی رو نمیتونید گمشید از مملکت برید جای دیگه ای رو اباد کنید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
5
3
آقایان من شش ماهه خودرو اسقاط کردم هنوز خبری نیست هیچ ارگانی هم جوابگو نیست همه سر کار هستیم اگه کسی میتونه کمک کنه پیام بده باید چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
3
دهن مردم رو سرویس کردید الان پراید اسقاطی از نو چند برابر گرون تره همش هم دوروغ هست اگه واردات انجام بشه باید در کارخونه ایران خودرو و سایپا رو هم گل گرفت
ح س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
4
دولت باید برای جلو گیری از افزایش کاذب قیمت خودرو قانون را تصحیح کند
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
0
یک سایت ادعا پیش ثبت نام‌ خودروی فرسوده میکنه من ثبت نام‌کردم ایا واقعیه یا کلا برداریه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
باسلام این طرح اگه جمع آوری خودرو فرسوده بشه خوبه ولی شرط بزارن بگن خودرو فرسوده ای شامل میشه که یک سال یا بیشتر دست صاحبش بوده واون کسی که میگی پول جمع کردم دیگه نمیتونم ماشین مدل پایین بخرم حتما باید اسقاط بخری ۳مدل بالاتر تفاوت زیادی نکرده قیمت هاش انشالا همه چی برسه به دست مصرف کننده واقعی نه دلال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
5
سلام دوستان خیلی ها ناراحت شدن خیلی ها خوشحال،
ولی طرح بسیار طرح خوبیه از چند لحاظ اول اینکه دارندگان خودرو های فرسوده ک قشر فقیر جامعه هستند سودی میبرن دوم قیمت ماشین های خاجی پایین میاد و ب طبع قیمت خودرو های داخلی و چینی هم ب شدت پایین میاد و دوستی هم ک خواسته با 90 تومن پراید 82 بگیره میتونه یه ماشین با 10 مدل بالاتر بخره
صبر کنید بازار تازه داره خوب میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
11
من یه پژو روآی ۸۵ دارم دوگانه خیلی تمیز چند لکه رنگ کسی بود ۴۰۰بده من بتونم یه ماشین خوب بیارم
غلام احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
3
دولت بیسواد
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
7
طرح خیلی خوبیه اگه انجام بشه ماشین فرسوده رو بگیر جون مردم ارزش داره بابا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
10
اگر این درست باشه ، من که پیکان فرسوده دارم میتونم با فروش و پول آن یک کوئیک مدل بالا بخرم ، بسیار عالی
ناشناس
Germany
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
12
خداخیرتون بده طرح خوبیه اون بچه پولداری که میخواد ماشین خارجی سواربشه اگه به من بابت پراید۸۲پنصدمیلیون بده به جایی برنمیخوره و هم من به نسبت خودم ماشین خوب سوارمیشم هم اون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
عالی میشه اگر این خبر درست باشه اون پولداره که پانصد میلیون براش پولی نیست حداقل قشر ضعیف یه ماشین خوب سوار میشه نمیدونم چرا بعصی ها ناراحت هستن به نظره من یا ادم ماشین ایمن سوار میشه یا این لگن ها که همه انداختن تو خیابان دلشون خوشه ماشین سوار شدن همون نداشته باشن یهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
16
چقد حالا نارحتید؟ فشار اومده چار نفر بدبختم یه چیزی گیرشون بیاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
12
ایناکه همیشه ملت بدبخت راتیغ میزنن اینم روش بایدجیبشونویه جوری ازمردم بدبخت پورکنن جیباخالی شده ماله اغازادها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
5
7
داشتم سایت دیوارو نگاه میکردم اول تعجب کردم دیدم یه پراید ۸۵ ۵۰۰ میلیون قیمت خورده گفتم حتما اشتباه کرده هر چی رفتم جلوتر فهمیدم از زمان اصحاب کهف هم عقبترم ای وای بر ما و خاک بر سر اون مدریتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
8
به هرصورتی باید خودروی فرسوده رو جمع کنن،آلودگی هوا،مصرف بنزین و خیلی چیزای دیگه حل میشه.این همه به نفع قشر پول دار بوده، حالا یه کم به نفع یه سری قشر ضعیف و متوسط به پایین هم باشه.همه منفعت رو نباید دلار دارا که ببرن. در نهایت بعد از این طرح با واردات قیمت ماشین میاد پایین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
9
واقعا ماشاالله چقدر به فکر قشر ضعیف جامعه هستید کارگری که آرزو داره یه پراید مدل پایین با صد میلیون تومان بخره تا دل بچه هاشو شاد کنه باید این قانون باید این آرزو رو خودشو خانوادش به گور ببرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
حالا که قرا اونایی که ماشین اسقاطی داشتن ماشین بگیرن اونم اگه درست باشه همه ماشین بخرشدن .برای کاری بهانشون میارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
3
این طرح خوبه بشرطی که هرکس از ۱۴۰۱ سند به اسمش هست چون الان دلال بازی میشه و بازار اصلا معلوم نیست پراید داقون۴۰۰میلیون مگه میشه مگه داریم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
1
اصلاح باید بشه این موضوع
قانون باید درست نوشته بشه
بیان بگن خودرو فرسوده تا یه مدت مشخص حق تردد داره ببینم بازم قیمت پراید هشتاد میشه ۵۰۰ م
میشه قیمتش پنج میلیون

بیان بگن حداقل دو سال به اسم فرد باید باشه خودرو فرسوده تا از طرح استفاده کنه

البته مردم فهیم و همیشه در صحنه زیر این قیمت ها نمیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
7
4
اومدین درستش کنین زدین چشمشم در اوردین ، شب می خوابیم صبح بلند میشیم یه گرفتاری جدید برای مردم درست میکنید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
7
درود بر ریسی این طرح شامل من نمیشه ولی خدایی اون هم وطنی که با ماشین زیر مدل نود داخل شهرها وجادها رانندگی میکنه هم با جون خودش بازی میکنه هم با جون بفیه رانندها هم محیط زیست کشور مون نجات پیدا کنه .اونایی ر ماشین ندارن ،کافیه یه کم تحمل داشته باشن اگه دیدن بهترین ماشینو سوار نشدن اونوقت ایه یاس بخونن .بخدا ریسی به فکر همه هست مخصوصا اونا که ضعیف تر هستند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
5
6
متاسفم واستون ما ک خودمون کشتیم بتونیم یه مدل پایین متناسب با درامدمون بخریم باید چیکار کنیم ای خدا خودت ب داد دلمون برس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
7
طرح خوبیه اون بینوا که ماشین اسقاطی داره هیچ جوره نمیتونه چیز خوب سوار بشه اینطوری خیلی هم خوبه به یه نوایی میرسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
9
حالا که ماشین های فرسوده گرون شدن اصلا خریدار وجود دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
11
سلام خدا خیرتون بده خیلی عالیه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
10
اونی مدل پایین داره صاحب مدل بالا مبشه و دولت هم مصرف بنزینش میاد پایین و کشته و تصادف کم مبشه و محیط زیست و هوای تهران تمیز مبشه و اینکه تاریخ بزارن اونی که شش ماه مدل پایین به نامش هست به خود اون بدند دولت بخواد میتونه تصادف هارو کم کنه
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
7
نمیدونم ما کجا زندگی میکنیم یارو قیمت تخیلی زده بقول خودش سنگ مفت کنجسگم مفت حالا ببین این ماشین داغون میفروشع بخیال خرید مدل بالا .بعد باید دودستی بزنه سرش .پول بده یک دوچرخه بگیره
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
7
این چه وضعیه اخه موتورم‌رو فروختم بتونم واسه زمستون یک پراید داغون بخرم کار کنم دیدم شده ۳۵۰میلیون موتورم از دستم رفت، پرایدم انشاا... اون دنیا میخرم،چه گناهی کردم اخه بمیرم راحت بشم خداااا
مهران هرسیوند
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
5
یعنی چهار تا گاو میزاشتیم وزارت سمت وضعیت خودرو بهتر از این بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
5
1
واقعا کسی ماشین فرسوده انقد می‌خره واقعا من اکثرشون تو دیوار نشان کردم ولی همشون موجودن و نفروختن امشب دیوار قیمت ماشین هارو غیر قابل نمایش کرد فقط این طرح اسقاطی هارو
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
0
هرکی خواست من دارم یکی ۳۵میلیون میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
1
هرکی خواست بهم پیام بده من براش میارم یکی۳۵میلیون
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
10
اقااگه این طرح واقعیت داشته باشه عالیه میدونین چرا چون فقط تا مدل 85 اسقاط هست دوباره پول میاد دسته مردم بازار راه میفته هرکسم خواست ماشین ارزون بخره از 86 به بالا میخره اونیم که اسقاط داره میره با 400تومن یهمدل 98 میخره همه جوره این طرح به نفعمردمه اگه بزارن اجرا بشهمن خودم ماشین اسقاط ندارم ولی اینکار باعث میشه 4تا دربدر مزه ماشین ایرانی مدل بالا بره زیر زبونشون وهم بعضیا میفروشن میزنن به زخم زندگیشون مثلا ازدواج یا هرچی دیگه
فرسوده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
5
7
من الان یه آردی مدل ۸۰ بسیار تمیز دارم دو روزه گذاشتم ۹۵ میلیون این ?بره تو ماتت این رژیم که نمیخواد منافع به نفع مردم بشه آخرش هم عوارض و پولیش میکنن مردم هم هیچ ببین مردم دیگه شمارو خوب میشتاسن تمام این بازی‌های دیوار کار خودتونه یه عده مردم هم هیچی بهشون نمیرسه خدا لعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
4
نه کشورداری بلدیدنه حکمرانی هرچندوقتی کاری میکنیدادم دست به دهن میمیونه
بشیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
7
دمتون گرم عالی شد این طرح خوبه رو دلالان کم‌شد هر کس هم داره بره خارجی سوار بشه اونایی هم که پراید مدل پایین عمری سوار شدن الان میرن یه پژو یا ماشین ۴۰۰ تومن می‌خرن حداقل هر چی باشه از پراید زیر ۸۳ بهتره دمتون گرم درود
ارمیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
8
واقعا چرا اینطور فکرمیکنید این همه این ور بوم بوده هرکی از راه رسیده ماشین دار شده یبارم این ور بوم منی که ۶ ساله کار میکنم نتونستم پراید ۸۵ رو بکنم ۹۵ ، اینهمه طرح جدید میزارن ۱۰۰ تومن جمع کردی پراید بخری؟ برو کوییک ثبت نام کن چرا بیای پراید فکستنی سوار شی بدتر از ما
دعاگوی مسئولین خدمتگزار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
3
7
جالبه مردمی که بهم رحم نداریم ودنبال یه خبرهستیم تا اونجورکه دلمون میخوادتفسیرش کنیم بعدهمه چیز رومیندازیم پای دولت وسرمایه دارو دلال ونمایشگاه دار واسطه وغیره.........
تاموقعیکه بایه خبراینجورآتیش تورم روشعله ورمیکنیم دیگه توقعی ازغریبه واخباربیگانه وتحریم نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
12
کار خوبیه به نفع قشر متوسط و ضعیفه حداقل ماشین نو مبخره . اگر پولدارهای مفت خور بزارند
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
6
اونی که ماشین وارد میکنم ده برابر سود می‌کنه اما اونی که ماشین میفروشه نمیتونه سوددد کنه ؟؟؟؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
4
6
اینا همش بازی هستش.دو سه روز دیگه همه چی عادی میشه.تا حالا قشر متوسط و کم درآمد کی به نون و نوایی رسیدن که این بعدیش باشه.جمع کنید بساط فریب و ریاکاری رو
فی فی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
7
بسیار طرح درستی است
بنظرم روش فکر شده در هر حالت باعث ثبات بازار میشه
اینکه یه عده ماشین رو چند صد میلیون اضافه زدن اگه فروش بره مدل بالاتر میخره اگه فروش نره هم که بازار به قیمت ثباتش میرسه
امیدوارم مردم هم فکر هم باشن و همیشه چشم به راه نباشن تا دولت کاری بکنه
ابوالفضل پیرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
1
7
اگه این کاردرست بشه انشاالله یه نفسی میکشیم
خریدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
6
1
بدبخت بودیم بدبخت تر شدیم.
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
7
2
سلام
آقا با این کارتون برو تو دیوار و نگاه کن ببین یه پراید قرن بوقو گذاشتن ۵۰۰ملیون ...اومدین درستش کنین دوباره دلالی شروع شد....به نظر من این بند اسقاطو کلا بیخیال شید... خداوکیلی آدم گریش میاد اینارو میبینه
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
4
11
دمتون گرم ما که چندسال نتونستیم ماشین مدل پایین مون مدل بالا کنیم بااین طرح ماهم میتونیم لااقل یه ماشین مدل بالا تر بخریم یبار هم ماتواین مملکت خوشحال شدیم
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
تورو خدا دارین چکار میکنید ولا همه روانی شدیم این چا وضعیه پیکان ۴۰۰ میلیون ماشین خارجی بره تعمیرگاه بدون‌گارانتی بدون وسیله خوب آدمو بیچاره میکنه خودتون یه ماشین مدل بالا میدادی با جاش تمام
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
اون ماشین مدل بالای که مبخوای بخری اون نجومی میشه ضرر میکنز
ناشناس
France
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
3
2
سلام
آقا خواستیم خودرو بخریم با قیمت‌های نجومی ایران خودرو. سایپا.با فریب و نیرنگ و تولید کم التهاب بازار رو بالا بردن و به بهانه اینکه قیمت کارخانه رو باید به بازار برسانیم حسابی آقایان ایران خودرو و سایپا کیف کردند و خودروی ۳۰ تومانی رو به ۶۰۰ ميليون رساندن.....مقصر تمام این بدبختی ها فقط ايران خودرو و سایپا هستند ....بعد دلالان.
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
5
3
ملت چرا قاطی کردن پراید شده ۵۰۰میلیون بخاطر این افکار پوسیده مردم ما ۴۰سال از همه کشورها عقب هستیم لیاقتمون این جور زندگی کردن
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
3
3
یه ۲۰۶ مدل ۸۴ دارم تیپ ۳ فروشی
کسی خواست در خدمتم .
مصطغی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
6
2
سلام
اگر این طرح و قانون اجرا بشه برای اونایی که خودرو دارن شاید بهتر باشه تا اونایی که ندارن چون قرار نیست خودرو زیر دومیلیارد وارد بکنن شاید الان اون خودرو مدل پایین ۳۰۰ بفروشه ولی با تقاضایی که روی خودرو متوسط میشه و بین قیمت بالای مدل پایین و خودرو لوکس وارداتی قرار میگره حتما خودرو ۵۰۰ تومنی مدل بالا قیمتش میره بالا و دیگه اونی که خودرو نداره نمیتونه خودرو بگیره مسولین ما عجوبه طرح و برنامه سنجیده هستن
اینا فقط نون واسه خودشون پختن که حتی آبی هم واسه مردم نداره ابنجاست که هزاران کد ملی بدون خبر صاحبش با گواهی های اقساط جعلی صادر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
6
2
اخه این چه طرحیه کسی که اسقاط سوار میشه مسلما بودجه کافی نداره ماشین وارد کنه پس میگه طرح اسقاط و میفروشه اونم به قیمت نجومی واقعا از سیاست چیزی حالیتونه . بقیه کشورها هم سیاستمدار دارن ما هم یه گله سیاستمدار داریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
5
4
خدا بزنتون منه جووون 1 ساله به زور 150 تومن جور کردم خواستم یه پراید داغونی بخرم که اونم از ما گرفتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
8
2
این چه وضعشه میخاید آبروشون درست کنید می‌زنید چشمشم کور میکنید چرا شما همه چیتون برعکسه بری توهرکشوری بگی داستان ازاین قراره ماشین مدل۸۰ قیمتش با صفرپرشیا یکیه همونجا اوردوزمیکنه ازخنده
جمال
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
7
دوستان عزیز توجه کنید به صورت کلی این طرح استارت خوبی برای واردات خودرو و به فکر فرو بردن ایران خودرو و سایپا هست که با جون مردم بازی میکنند ، درسته یه عده قیمت ماشین های قدیمی‌خودشون رو بالا بردن که این هم جای شکر داره که قشر ضعیف جامعه بالاخره یه جا به نفعش شد ، ولی این پایان ماجرا نیست ، شخصی‌که ماشین ایرانی مدل بالا داره وقتی میبینه ماشین اوراقی رو ۳۰۰ میلیون میفروشن ، او هم قیمت ماشینش رو بالا میبره و راضی به فروش‌با قیمت قبل نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
5
2
این مسخره.بازیا چیه آخه کی ۳۰۰ میلیون پول به پیکان میده واقعا خنده دار خواهش می کنیم مسولین همیشه در صحنه این قضیه را درست کنند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
5
2
سلام بر پراید سلام بر اردی به به چه بازار اشفته اینم بازی بزرگانه پول کم دارن ای مردم نادان
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
6
2
سلام با هزار بدبختی و وام تونستم 150تومن جمع کنم یه پراید مدل پایین بخرم امروز فروشنده میگه بابا قیمتش280تومنه اگه میخوای میگع طرح اسقاطه .خوب الان من جوون چی کار کنم
خداوند ازتون نگذره به جای این طرح های مسخره یه کاری کنید ارزش پولمون بالا بره
بهرام طاعتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
3
0
من یک شاسی ام وی ام دارمدل ۹۱ میدم ۲۵۰۰۰۰۰۰ هرکس میخواد بهم خبر بده
123
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
با ماشین اسقاطی هم عوض میکنی
مریم
Germany
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
سلام توی کدام کشور از جهان ماشین قرعه کشی به مردمانش میفروشن فقط داخل ایران خودمان
ایرج
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
اساسا تصمیم واردات خودرو برای کاهش قیمت خودرو هست و تمام بندهای آیین نامه باید در این جهت باشه حالا که نهایی نشده آدم عاقل باید صبر کنه ببنیم قطعا چی تصویب میشه تا پایدار شدن شرایط هم کسی معامله نکنه بهتره چون فردا توش دبه در میاد و گرفتاریه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
1
سلام واقعا اگه اینطوری باشه به نظر من خوبه شاید برای بعضی ها سخت باشه ولی بجایی مدل پایین یعنی ۸۰الی ۸۷ مدل ۹۰ال۹۵ سوار میشیم پژو ۸۴دارم ۶۰۰تومان هرکی خواست در خدمتم دلا های عزیز تشریف بیارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
کلا دلال ها نمیذارن بازار آرام باشه درآمدهای کثیف شون با هرج و مرج و تورم پر رونق میشه
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
دوستان کسی ناراحت نمیشه که افراد ضعیف جامعه دارن ماشین خارجی میخرن و ....
لطفا اول فکر کنید . شمایی که پراید مدل 82 گذاشتی 400میلیون .. دولت نمیاد 400 میلیون نقد بهت بده بگه بفرما برو هرچی خواستی بخر واسه خودت نه برادر من نه خواهر من اینجوری نیست . شما کد ملیت داخل سیستم ثبت میشه باید حتما ماشین خارجی وارد کنی .. اصلا این هم به کنار رفتی و ماشین خارجی وارد کردی مبارکت باشه . اون دیگه مثل پراید نیست خرجش کم باشه شما هروقت بخوای بنزین بزنی باید حتما مکمل بنزین هم بزنی که مکمل خودش 150 تومنه یا باید بنزین سوپر بزنی .. هزینه یه تعویض روغن ماشین خارجی حداقل 2/500 به بالا هستش .. هیچ نمایندگی هم نیست که اینارو درست کنه هرجا هم ببری واسه تعمیر دیگه قیمت بالا میگن .
به همین راحتی که فکر می‌کنید نیست . شما چه سوار بشی چه سوار نشی برای من مهم نیست . فقط و فقط اول فکر کنید ، از مغزتون استفاده کنید، کاری که مسئولان ما متاسفانه اصلا بلد نیستن
پراید ۳۰۰میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
2
سلام حالا خداهم یکبار روبه ما فقیر بیچاره ها کرده چراشما پولدارها میسوزین مگه بدجور داره میسوزه مگه یکم از اوجیب مبارکتان پول بیاد به حساب ما میسوزید ولی بازهم به نفع شما هست یه ماشین خارجی رادارین به قيمت پایین میخرید رازی نستین خداجون این طرح درست بشه تامردم فقیر بیچاره هم یه استفاده ای بکنن ولی ولی این مسئولان این کشور فقط بفکر خودشان هستن بفکر مردم هستن یعنی این طرح رااجراع کنن مردم میرن رای میدن چون مردم باهمین چیزها خوشحال میشن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
مگه قیمت یک ماشین وارداتی کهنه چقدره که یک، تعداد300یا400میلیون به ماشین فرسوده میدن تاخودروی کارکرده واردکنن بس بازهم طبقه پایین همون خودروهای کهنه داخلی سوارمیشیم
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
2
0
با این قیمت های نجومی فرسوده . قیمت ماشین داخلی صفر هم بالا میره.چونکه خمه ثاحب خودرو فرسوده ها پولدار میشن مبان سراغ مدل بالا
مسولین یه کم تفکر .تفکر.تفکر
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
با این قیمت نجومی فرسودها.بریم واسه قیمت نجومی خودرو صفر
Bb
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خدایی دمتون گرم پراید مدل ۷۷ تودیوارزده ۳۰۰میلیون تومن
اونوقت من جوون بااین نرخ تورم فقط میتونم ازین ماشین شارژیای بچگونه بخرم برم توجاده اینم از مسئولین بی سواد
عزیزمن اگرفکر میکنی که قشرضعیفی و ماشینت الان قیمتش بالارفته میتونی بفروشیش پیشرفت کنی سخت در اشتباهی چون به همون میزانم ماشینای مدل بالاهم میره بالاواقعا دنیا دنیای تاریکیه هیچکس به هم وطنش رحم نمیکنه پراید از ۶ تومن رسوندیش به ۳۰۰تومن ولی مزد کارگر تغییری نکرد
بینوا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
چی شده والا یه ساعت نشده خوابیدم چه اتفاقی افتاده ای بابا خدا رو شکر خواب بد دیدم برم بخوابم شبتون بخیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
اسقاط خودرو فرسوده و واردات ماشین ۱۰۰ درصد به ضرر مردمه.با این کار باید خودروهای داخلی قیمتش سقوط کنه که اصلا غیر ممکنه.اینا همش بازیه.تاحالا طرحی بوده که به نفع مردم مستضعف باشه؟واردات خودرو یعنی نابودی تولید داخل و بیکار شدن کلی ادم که دولت باید جوابگو باشه.همین الان سایپا و ایران خودرو به اون قیمتای وحشتناک میگن ما ضرر میکنیم.این ۲×۲ هیچ وقت چهار نمیشه.حواستون باشه گول نخورید
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
در پاسخ به این دوستمون بهرام طاعتی
با این وضعیت ک میبینیم خواستی شاسیتو با میتسوبیشی لنسر ۷۲ معاوضه معاوضه میکنم
مصطفی فلاح
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام خدااییش دیگه وقتشه ی تحولی ایجاد بشه کشواری خارجیو ببینید چه ماشینایی سوار میشن ایران هنوز پرایدو پیکان رنو هست اونم مدل پایین اکثرا باسن و سالمون مقایسه میکنیم طرف میگه سال ۷۰این ماشین بود تونبودی انقدم هزینه ها بالاس که کسی نمیتونست مدل بالاش کنه .
ببینید این موردو از دلال که میرفت اونور ماشین وارد میکرد گرفته داده به من و شما چه اونی که پول داره چه اونی که نداره .
کاملا موافق این مورد هستم
احمدی نژاد تومصاحبش میگفت که چند دهه پیش قراردادی که باسایپا وایرانخودرو بستن شرطشون این بوده که هیچ شرکتی بدون اجازه اینا اجازه فعالیت ندارن جریمه ی سنگین میشن که نه به بخش خصوصی و ..اجازه فعالیت نمیدن قیمت ها فوق العاده میره بااالا
حمل و نقلمون رفاه و بنزین کمتر و بهتر میشه
شعیب
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
سلام خداوند جزای خیرتون بده بنده یه ماشین مدل پایین داشتم خرجش زیاد بود با گران شدن ماشین فرسوده میتونم صفر سوار بشم خدا کنه ادامه دار بشه خداوند یار ویاور کسی که این طرح را به این صورت گذاشت
صفر قلی میرزا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
نه وارداتی در کاره نه اسقاطی اینا یه اتیش انداختن به جون بازار عملیات روانی ایجاد کردن برای اماده سازی ذهن مردم برای قیمت های نجومی خودرو های تولیدی صفر خودشون ... پراید مدل 80بشه پونصد تومن مدل 1400میشه هشتصد تومن بعد از اونور خودشون ماشین صفر تولید کنن بالای یک میلیارد با منت و قرعه کشی بدن به مردم ملت همیشه در صحنه هم که صف میکشن ...ناراحتی نداره همین اشو همین کاسه همه چیزمون به همه چیزمون میاد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام دوستان.این طرح اگه عیبی داره ده برابرمزایاداره.یه کم فکرکنید.۱.اون بدبختی که یه ماشین داغون داره وهرلحظه جانش درخطره ۴۰۰میلیون گیرش میادمیتونه ماشین مدل بالابگیره یا......۲.ماشین که واردکنن قیمت ماشین خارجی خیلی پایین میادبعدش نوبت ماشین ایرانیه که بیادپایین.یکی دوسال طول میکشه بعدمتوجه میشیم که هم به نفع پولداره هم نفع قشرمتوسط وپایینتر..وقتی ماشین۱۰میلیاردی بشه۶میلیارد.ماشین۷۰۰م میشه۴۰۰م
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
مطمعن باشین اولا ماشینها مدل پایین مراکز خودرو اسقاطی بین ۵۰ تا ۷۰ بیشتر نمیبرن مثلا یارو سمند ۸۵ داره دولت به مبلغ۷۰ ملیون میبره بعد به همون شخص وام میده تا بتونه ماشین بگیره حالا خریدار ماشین باید بیاد دو برابر وام کرفته باید قسط بده کدوم ادم عاقل میاد اینکار میکنه یه هفته دیکه صبر کنید اون اقای که الان زده پراید مدل ۸۵ ۴۰۰ ملیون ده روز دیکه میزنه ۶۰ ملیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام دوستان من سمند مدل 83 دارم برای فروش هرکی خواست من در خدمت شما هستم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
اگه قراره برای واردکردن یک خودروخارجی،یک خودروفرسوده اسقاط بشه وباقیمت هایی که الان دارندبرای یک خودرومدل پایین میگذارندمثلابرای یک پراید مدل مثلا82بخوایم300میلیون بدهیم پس همان مدل1400پژویی که داریم رواسقاط میکنیم چون هم ازنظرکیفیت در سطح پایینی قراردارندوهم الان ازنظرقیمت بامدل پایین هم قیمت شده اندپس هرکسی هرمدل خودروهای ایرانی که خواست اسقاط کنه بره یک خارجی واردکنه.من پژو1400دارم واسقاطش میکنم چون الان قیمت مدل1400که دارم با1382یک قیمت شده.البته اگه همه مدل پایین هادست قشرمتوسط روبه پایین باشه و مصرف کننده خوب خداروشکریک بارهم خدابرای مستضعف وقشرضعیف درست کرده شماخرابش نکنید
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خدایی چ مردم کودنی دورهم جمع شدیم باید زار زار گریه کرد
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
الان من یک ماه پیش یک پراید داشتم فروختم ۹۰ میلیون کلی قرض و بدهی وام سر خودم کردم طلاهای زنم رو فروختم تا تونستم یه کوییک ۹۹ بخرم الان که این قیمت شده � حقوق کارگری که من می‌گیرم خداوکیلی الان من نباید سرمو بزنم تو دیوار همون پرایدو اگه نگه میداشتم الان سیصد پولشو میگرفتم با این طرح اون بدبختیم که الان بخاد ماشین مدل پایین بخره دیگه نمیتونه
ناشناس
Germany
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
دمتون گرم ..ایول داری میرسلیم که گفتی ۲۰۶ با لنگروز فرقی نداره.....بزارید فرسودها بره کنار و بتونم یه مدل ۹۰ سوار بشن ....اونی که میگن طرح بده ..بد نیست ...یسری مزایای بد داره ولی کلی حسابش کنیم طرحشون عالیه و آلودگی کم میشه و خیابونا ماشینهای خوشگلترین میبینن ...خلاصه کتاب میشه نوشت برا این طرح ....عالیه انشالا به خوبی اجرایی بشه...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
به توهمات خود و دیگران دامن نزنید تلاش کنید و زحمت بکشید تا به قله برسید
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
کاری کردین که همه دلال شدن، یک پراید ۸۶ رو ۳۰۰میلیون میگن ،واسه اونهایکه میخوان اقساتی تحویل بدن،،
بابا شمارو بخدا واردات رو آزاد کنیدخودروهای ارزان قیمت دست دوم وارد کنید،این چه وضعیه هر کی به هرکی،یاعلی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
فقط واردات خودروهای دست دوم ارزان‌تر به کشور را افزایش دهید،،بااین گرانی ها مردم توان خریدن ندارند،یاعلی
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
تو برنامه دیوار رو برید ببینید اصلا دیگه ماشین مدل پایین نیستش و همه شدن فروشنده ماشین اسقاط ؟
عجب گرگ بازاری شده دیگه رسما هیچ گهیی نمیتونیم بخوریم ?
چقدر بدبخت هستیم ما . نه پول ماشین وادراتی داریم و نه پول ماشین تولید داخلی و نه مدل پایین رو ?

یک گاری هم نداریم ما ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام کسانی که خودرو ندارن نمیتوانن صاحب خودرو وارداتی شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
دولت باید فکری به حال سودجویان بکنه نه سودی برای سود جویان پراید اسقاطی شده خدا تومان ای چه طرح کوهی است
مهدی مهدور
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
2
سلام خدا کمکتون بده طرحتون خیلی عالیه یاحق
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
3
خداوکیلی دمتون گرم یک بارم یه قانون گذاشتن ماهایی که نمیتونیم یه ماشین خوب بخریم به نفعمون شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام این دولت شریف ایران ما بازم ی خواب دیده بجای اینکه اصلاح کنه پیر مردم در میارن باز معلوم نیست چه فکری سرشون هست اگر هم در رابطه واردات خودرو هست چرا ماشین اسقاطی یک قیمت نیست بگن از مدل پایین تا این قیمت به این قیمت ور می دارن
خون ما از دیگران رنگی تر اهمیت ندید ب این موضوع ی پرایدمدل پایین ۲۵۰ میگن یه پراید مدل پایین دیگه ۳۰۰ میگن واقعا اگر پول بده هستن ازدواج جونان و معیشت مردم درست کنن
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
برا کوتاه شدن دست دلال و سرمایه دار قانون باید بگه ۶ ماه به بالا باید سند بنام واردات کننده باشه چون ۶ ماه پیش که خبری از این طرح نبود
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پراید اسقاطی شده 300میلیون رفتین ابروشو درست کنین زدیم چشمش رو هم کور کردین درود بر مسئولین خوش فکر???
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
وای این چه کاری بود یک شبه پیکان شد ۵۰۰تومان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
وانت پیکان مدل ۸۴ دارم میفروشم
حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
توروخدا مسعولین کشوردست بردارید ازاین مسغره بازی من خودم الان پراید مدل پایین دارم به همینم راضیم اگه راست میگین کاری کنین که اون بدبختی که با خانواده چهارنفره هنوزموتورسوارمیشه صاحب ماشین بشه کاری کنین که تصادفات کم بشه این همه جوان از دنیا نره بیشترشونم موتورسواران که کشته میشن بخدا نداشته هاروصاحب ماشین کنین خدا خیلی راضی تره مادلسوزنمیخوایم هوای پاکم نمی‌خوایم هواپاک باشه که نون نداشته باشی بخوری چه فایده
ملکا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خداازتون نگذره این چه وضعیه درست کردید پیکان را زدن ۵۰۰میلیون ؛۲۰۰میلیون اومدید قیمتا را درست کنید؟!؟؟
آخه نباید عواقب شرط وشروطی که گذاشتید را اول پیش بینی کنید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
قصد داشتم پراید بخرم شب خوابیدم صبح بیدار شدم رفتم تو دیوار قیمت پراید مدل ۸۵ شده ۴۰۰ میلیون ،از پنجره خودم پرت کردم بیرون با مغز ،فکر کردم اصحاب کف دوباره اتفاق افتاده ۱۰۰ ساله که منم خوابم برده.مسخره های روانپریش
لاهیجان..
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام.
پارس مدل 80دارم ..اگه کسی خواست ی قیمت مناسب .منم بتونم ی مدل بالاتر بگیرم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام یه زانتیا مدل ۸۲سالم دارم اگه کسی لازم داره در خدمت هستم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام بر همه
غصه نخورید سختیش همین صد سال اوله
فکر کنم یوزارسیف اومده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
این طرح یه دلال بازیه احتیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
این طرح هم به نفع اونایی که مالشون برباد رفت و هر روز ضرر پشت ضرر. و آشنایی که دلال بازی کردن و ماشین به قیمت کارخانه گرفتن و توی پارکینگ ها انبار کردن و چندبرابر قیمت فروختن، حالا صداشون دراومده؟؟ دولت اینجوری فرو میکنه به دلال ها. دمشون گرم اگه اجرایی بشه و ماشینهای ابتکاری رو دست دلال ها بمونه.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
آدم حیرت میکنه واقعایعنی اینا یه کارشناس درست حسابی دراین کشورندارن مگرگرانی خودرو ازکمبود خودرونیست با این طرح که کمبودخودرو بیشترهم میشه وقیمتو بیشتربالا میبره به نظرمن بهترین راهکاراینه که به هرکد ملی سرپرست خانوارکه خودرویی به نامش نباشدالویت واردکردن خودرداده بشه واسقاط خودروهم طبق روال گذشته باشداینطوری عرضه خودرودربازار بیشتر میشود وقیمتا پایین میاد
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
من پرایدم مدل 87 هست و 700 هزار کیلومتر راه رفته و جالبیش اینه که شامل اسقاطی نمیشه. عجب مملکتی داریممممم
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام و درود ،اگه دولت میخواد جلوی این دلال بازیا رو بگیره باید یه برنامه درست کنه که شرکت های وارد کننده ماشین حق ندارن ماشین اسقاطی رو از یه قیمت مشخص بالاتر بخرن،مثلا قیمت ماشین اسقاطی سی میلیون تومن هست و کسی حق نداره بیشتر پول بده و تمام،وگرنه طرح واردات خودرو هیچ تاثیری در قیمت بازار ماشین نداره،وقتی شرکت بیاد پونصد میلیون برای ماشین وارداتی پول بده و پونصد میلیون هم برای ماشین اسقاطی هزینه کنه ،شما فکر کردی چقدر باید ماشینو به مشتری بفروشه،حداقل صد تا دویست میلیون هم هزینه های جانبی هست،حداقل یک میلیارد و دویست سیصد میلیون باید بفروشه،اونوقت شما فکر کردی وضع بازار ماشین درست میشه؟مشکل از خود مردم ایران هست که میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرند،فکر نمیکنن که این به ضرر خودشون هست،وقتی پونصد میلیون قیمت میذاری واسه آردی مدل هشتاد،باید فکر اینو هم بکنی که دیگه نمیتونی ماشین بهتر از این سوار بشی،چون اونوقت پژو پارس مدل نود رو هم بهت نمیاد یارو چهارصد میلیون بده،اونم به بازار نگاه می‌کنه میبینه قیمت ماشین وارداتی بالاست و قیمت ماشین فرسوده پونصد میلیون،اونم قیمت می‌ذاره روی ماشینش هشتصد میلیون،حالا بیا و ماشین بخر اگه میتونی،مشکل فقط و فقط خودمون هستیم که دنبال این هستیم جیب همو خالی کنیم و سود ببریم.لطفا کمی فکر کنید.با تشکر.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
واقعا هر طرحی میدید فقط تورم درست میکنید چه وضعیه خستمون کردید تا میخوایم یه ماشین مدا پایین بخرییم باید ۱۰سال بدوییم تازه باز روز از نو فقط با این طرح ها تورم درست میکنید بعد ول میکنید خدا ازتون نگذره بدبختمون کردید
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پراید مدل 82 هر کیی خواست در خدمتم معاینه یک سال کامل
طرح اسقاطی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
1
چی شده پولدارا بهشون فشار اومده ؟؟؟؟؟؟ حالا یبار هم آدمای بدبخت به یه نوایی برسن زور اومد بهتون ؟؟؟ اتفاقا عالی شد با این طرح قیمت ماشینای داخلی میاد پایین سایپا ایرانخودرو وحشت میکنن کیفیت زو میبرن بالا و هوا تمیز میشه، قشر ضعیف هم ماشین بهتری سوار میشن آمار تصادف میاد پایین. عالیه اگر اجرایی بشه.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
با این کار مردم رو بدبخت کردید ماشین های دسته دوم مدل پایین قیمت هاشون سر به فلک کشیده بدبخت کردید همرو با این روش هاتون
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
با این کار مردم رو بدبخت کردید ماشین های دسته دوم مدل پایین قیمت هاشون سر به فلک کشیده بدبخت کردید همرو با این روش هاتون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
2
واقعا یکسری ها چقدر حسود و بخیل هستند،،آقا اون شخصی که پولداره میاد فرسوده می‌خره و وارد میکنه از اون طرف اون شخصی که مدل پایین داره ماشینش مدل بالاتر میشه،البته اگه حقیقت داشته باشه و بزارن اجرا بشه این طرح!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خیلی ساده هستند اونایی که فکرمیکنند این قیمتهای فرسوده همینجوری گرون میمونه. بابا ۲۰هزار تا وارداتی میاد ولی ۱ میلیون ماشین فرسوده هست. خب معلومه تا هفته دیگه قیمتاش برمیگرده به ۱۰۰تومن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
واقعا خنده داره من با کلی زحمت ۲۰۰ تومن جور کردم ی پراید بخرم برای اسنپ کار کردن با ۳تا بچه الان ۲۰۰ تومن پول ی پیکان هم نیست چرا اینجا همه چی بلعکس اتفاق می افته؟؟؟
حرف حساب
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
یکی نیست بگه وقتی پراید صفرش ۳۰۰ میلیونه خب چرا باید اسقاطیشو ۴۰۰ میلیون بخرن ؟
خب همون صفرشو طرف ببره اسقاط کنه با رضایت خودش.
یکی دیگه هم نیست بگه اینا کلا ده هزارتا ماشین وارد کردن که ما فقط تو خود تهرون نزدیک به ۱۰ میلیون ماشین اسقاطی داریم!

یکم فکر چیز بدی نیست ایرونیا
ازاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
2
خدا خیرتون بده طرح خوبی بعضی مردم فقیر که خودرو فرسوده داره تا الان بوجه ماشین خوب نداشتتند سوار بشن حداقل یک تکانی می خورن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
خدا خیرتون بده کار بسیار خوبی هست طبقه پایین که ماشین داغون دارن و نمی تونن ماشین تمیز بخرن کمکمی میشه به طبقه پایین دمتون گرم عالیه
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
با سلام حداقل تو جاده ماک سوسماری مدل ۷۸ نمیره رومون با زمین صاف سیم بعداز دو سه ماه ماشین مدل بالا رو میتونی با۳۰۰ ۴۰۰ بخری نه ماشینی بخری ۲۰۰ تومن ۲۰۰ هم خرجش کنی هیچی هم نشه.انشالله
مهدی
Finland
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام پراید مدل ۸۳ فروشی هر کسی خواست هستم در خدمت قیمت ۳۰۰میلیون
Raminovič
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
طرح عالیه ، دمتون گرم
هرکی نداره مجبور نیست داشته باشه
اونی هم که داره نوش جونش
۲تا پراید ۸۳ و ۸۲ دارم
هر کدوم ۳۵۰ میدم قیمت آخرمه
هرکی خواست تماس بگیره
۹۳۹
۳۸۱
سی و دو صفر دو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
می‌فرماید سرعت ماشین های فرسوده کم است بالاخره تند برویم یا یواش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خداوکیلی این بند اسقاط خیلی مسخرست
درسته یه سری از اشخاص که قشر ضعیف هستند و ماشین مدل پایین دارن به یه نون و نوایی میرسن اما بیشتر همون آدمای قشر ضعیف کسایی آن که با هزار بدبختی دو قرون پول جور کردن که واسه خودشون یا بچشون به ماشین مدل پایین بخره ولی الان با این وضعیت دیگه نمیتونن
و البته وضعیت بازار هم بی نهایت آشفته میشه... بقیه کسایی هم که ماشین مدل بالاتر دارن قیمت ماشین هاشون رو میبرن بالا و دوباره همون آش و همون کاسه تلافی این چند وقت که بازار ماشین راکد بود درمیاد و‌ دوباره قیمت های بالای ماشین ها رو شاهد هستیم
تو رو خدا اگه وجدان دارین این بند آخرم اجرا نکنید تا مردمو بدبخت تر از این که هستن نکردین
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
۲ تا پراید دارم ۸۵ و ۸۶ جهت اسقاط خودرو فرسوده
هر کسی خواست در خدمت هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
طرح خوبی هست مگه پارس 300خریدن600فروختن حرفی بود از نظر بنزین وجمع شدن فرسوده ها و درامد ارزی با گمرکی دریافت شده خیلی خوبه وتمام برده بعدشم مدلای 90همون قیمت قبلیه
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
یعنی باید به اونایی که میگند این طرح عالیه مدال بی فکری داد اخه مرد حسابی ماباید ماشینای دست دوم عربهاراسواربشیم بعدشم اینا بدونید که قطعات این ماشینها توبازارنیست باید برایه قطعش همه زندگیتا بدینت
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
به هرصورتی باید خودروی فرسوده رو جمع کنن،آلودگی هوا،مصرف بنزین و خیلی چیزای دیگه حل میشه.این همه به نفع قشر پول دار بوده، حالا یه کم به نفع یه سری قشر ضعیف و متوسط به پایین هم باشه.همه منفعت رو نباید دلار دارا که ببرن. در نهایت بعد از این طرح با واردات قیمت ماشین میاد پایین
درود بر دولت مردمی رئیسی
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
تعداد اقشارضعیف جامعه بیشترازقوی هستش امیدوارم این کار جواب بده
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پژومدل ۸۲دارم کسی خواست درخدمتم قیمت مناسب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
آخه این چه وضعیه خیلی ها دیگه پیکان هم نمیتونن بخرم با این وضع متاسفم اگر می‌خوان آلودگی هوا کم بشه ماشین ارزون کنن که یه بدبختی تو تنگنا قرار نگیره
عباس میرپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
اتفاقا خیلی هم عالیه چرا پولدارا ناراحتید بزارید یبار هم بدبختا به نوایی برسند .....نوش جونتون دمتون گرم با این طرح که دادین
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام ،دوستانی که نگران این هستن صد تومن دارن و نمیتونن دیگه پرایدم بخرن بقول خودشون رو خطاب قرار میدم ،اولا که طرح خوبیه چون خوردرو های فرسوده قراره جمع بشه ،دوما واردات خودرو باعث میشه خودرو های ایرانخودرو و سایپا قیمتشون یا پایین بیاد یا دیگه بالا نره ،و اینکه اونایی که صدمیلیون داشتن و میخواستن پراید بخرن یه چند وقت دندون رو جیگر بذارن برن باهاش پیشت قسط ماشین صفر داخلی بدن حالشو ببرن ،مغذ خر خوردین مگه بخوابین ماشین اسقاطی بخرین صد میلیون ،اونایی هم که دارن نوش جونشون از پولدارا میگیرن شما چیکار دارین ،حالت یکی هم شده رابین هود شما نذارین .بشینین خونه نگران نباشین طرحش خوبه?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
اینکه گفتیدباید یک گواهی اسقاط داشته باشید روعالی گفتید احسنت دمتون گرم تا این ماشینای فرسوده توجاده ها وشهرها جمع اوری شن الودگی کم شه ???
زهرا
United States of America
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
دوستان این گرونی های ماشین های فرسوده تامدل چندروشامل میشه؟؟
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
6
باسلام هرکسی اینجا مخالفت می‌کنه دلال هست وگرنه کسی که ماشین فرسوده داره سرگرم یه لقمه نون حلال هست وقت هم نمیکنه بیاد تو گوشی که اخبار و پیگیری کند پس دلال زیاد زور نزن بزار مردمی که دستشون خای هست به نونو نوایی برسد وسلام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
6
سلام پراید مدل ۸۵ هرکس خواست پیام بده
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
اولا اونایی که میگن ماشین مدل ۱۴۰۰ دارم میرم اسقاط میکنم یه وارداتی میگیرم مگه خبرنداره تامدل ۸۴ اسقاط میکنن اگه اینجوری بود که همه ماشینشون اسقاط میکردن .ضمنا اونی که ماشین میلیاردی وارد میکنه ۴۰۰یا۵۰۰ براش پولی نیست که بده یه اسقاطی بخره هم خودش صاحب ماشین باکیفیت میشه هم اون کسی که ماشینشو اسقاط کرده میتونه یه ماشین مدل بالا ایرانی سوار بشه.
این طرح بسیار عالی است اگه اجرابشه.
محسن محبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
سلام
به نظر من طرح خوبیه
یه بدبختی که هیچ جوره نمیتونست یه ماشین خوب بخره به یه نوایی میرسه ، از اون طرف قیمت ماشینای تولید داخل هم کم میشه
به نفع وارد کننده هم هست
در واقع برد برده
دنبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
من خودم یه پراید مدل ۸۳ دارم ولی بجایی که خوشحال بشم ترس به جونم افتاد تو این ۴۰ سال که عمر گرفتم از خدا هیچ کدوم طرح ها به نفع مردم ندیدیم خلاصه ساده نباشیم دیگه بسه بسه بسه یکم بخودمون بیایم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام پراید مدل ۸۹ دارم هرکسی خواست پیام بده
سیدنبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خدا لعنتشون کنه که هر روز یک بامبولی برا مردم در میارن واگردانی را زیاد می‌کنند.اب خوش نباید از گلوی مردم پایین برود.
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام ب نظر من دولت برای جلوگیری از سواستفاده دلالان که الان افتادن ب جون ماشینهای فرسوده و قیمت نجومی مردم گذاشتن رو ماشیناشون باید باید سند حداقل ۵سال بنام صاحب خودرو باشع تا توی طرح اسقاط شرکت کنه. اینجوری دیگه دلال بازی نمیشه و عده خاصی باز این ماشینا رو داشته باشند
Amin
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پرایدمدل ۸۱دارم هرکی خواست پیام بده
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
یکی نیست بهشون بگه آخه تو که پول نداری یا مدل ماشینتو بالا ببری یا بتونی خرج همین ماشین مدل پایین کنی چجوری میخوای ماشین خارجی سوار بشی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
دوستان عزیز مطمئن باشید خودروودوباره استارت گرونی رومیزنه. مگه میشه یک پرایدمدل پایین بایک مدل بالاتریک قیمت بشه امکان نداره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام پراید مدل 84 دارم کسی خواست در خدمتم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
2
طرح خیلی خوبیه تمام ماشینهای مدل پایین جمع اوری میشه ادمای ضعیف ماشینهای مدل بالای ایرانی میخرند وادمهای پول دارماشینهای خارجی وارد میکنند ... انشالله که این طرح اجرا بشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
طرح خیلی خوبیه تمام ماشینهای مدل پایین جمع اوری میشه ادمای ضعیف ماشینهای مدل بالای ایرانی میخرند وادمهای پول دارماشینهای خارجی وارد میکنند ... انشالله که این طرح اجرا بشه
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
باسلام یه پرایدمدل۷۸دارم کسی خواست درخدمتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
دورود به همگی اگه این طرح اجرا بشه فوق العاده عالیه هم ماشینهای فرسوده با آلایندگی بالا حذف میشه و هواتمیز تر میشه هم یه پول درست و حسابی میاد دست قشر ضعیفی که ماشین مدل پایین سواره وقتی هم که ماشین خوب وارد کشور بشه کسی دیگه این دله حلبیا را سوار نمیشه وهم از لحاظ اجتماعی سطح کشور میره بالا دیگه خارجیها به این ماشینهای عهد بوق و آدم کش ما نمیخندن کلا همه جوره واسه مردم ودولت برد برد
سین ف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
این نیز چون آنها بگذرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
این خودرو های فرسوده تا چ سالی تحویل میگیرن
فری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
با سلام
خیلی ممنون از دولت غیور که بلاخره یک طرح برای ما فقیر سوار ها انجام داد تا بتونیم ماشین بهتری بخریم و سوار شیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
پراید مدل ۸۵ دارم هر کی خاست زنگ بزنه ۳۵۰ تومان
شماره
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
مردم ما چقدر ساده هستن چقدر در خبر ها می‌خوانیم فلان شرکت کلاه برداری کرده این طرح همان طرحی هستش که میخواهم مردم بد بخت کنن ماشین از چنگ مردم در بیارن کی می‌تونه بره خودرو وارد کنه ماشین شما رو مفت میخرن بعدش باید آرزوی یک دوچرخه را بکشن اینها جای نمیخابن که زیرشان آب بره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
با سلام من فقط میخوام‌ به اون دسته از مردم که میگن این طرح عالی هست مردمی که خودرو مدل پایین دارن به نونی میرسن می‌خواد بگم نه داداش من قشر کم درآمد باز کم درآمد تر میشن از اون ماشین خودشون هم میشن با دلیل الان میگم‌ اصلا ماشین وارد کردن انحصار بشکنه ماشین ارزون بشه اگه وارد کننده ببینه ۴۰۰ میلیون هم طرح اسقاط بهش زیاد شده ماشینی که قرار بود یک میلیارد به دسته مردم برسه به طور مثال ۴۰۰ هم میده برای اسقاط یه ماشین دیگه ماشین رو نمیده یک میلیارد میده یک نیم میلیارد بعد اون گرون بشه همین خودرو های داخل هم که الان مثلا پارس که ۶۰۰ میلیون هست اونم اون قیمت نمیشه اونم میشه ۹۰۰ میلیون فقط اینجا کی ضرل می‌کنه قشرضعیف جامعه ۴۰۰ ماشینشو میفروشه ولی باید ۵۰۰ هم بزار روش یه ماشین دیگه بخره یا بیشتر از این فقط دلال باز سود میبره یه عده آقا زاده ها چیزی جیبه مردم نمیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام پراید مدل ۸۴ دارم هر کی خواست تماس بگیره.
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
اگر ماشین های بالای مدل ۸۵،۸۶ گرون نشه طرح خوبیه،حداقل قشر ضعیف بتونه ماشین بالای مدل ۸۵،۸۶به قیمت الان بخره ،وگرنه گرون بشه که هیچ فایده ای نداره،ایشالا که دولت تمام جوانبو مدنظر بگیره،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام دوستان من پرسیدم چون سال ۱۴۰۲ هستیم پراید ۸۶ام جزو اسقاط حساب میشه درسته?
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
واقعا کسایی که فقیرند میگن با این طرح پولدار میشن خیلی احمقن اگه اجرا بشه دیگه نمیتونند با اون پول ماشین فرسوده رو بخرند تا به مدل بالا برسه
در کل طرح خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام خدمت دوستان.بنظر بنده طرح واردات خودرو با اسقاط خودرو فرسوده،منفعتاش بیشتر از ضررش هست.با این کار کلا خودروهای فرسوده از دور خارج میشن،هم آلودگی هوا و هم مصرف بنزین میاد پایین.قیمت های خودرو هم تغییری نمیکنه،چون تا مدل ۸۵ خودرو اسقاطی محسوب میشه و کسی نمیتونه خودرو صفر یا بعد از ۸۵ رو اسقاط کنه.ضمن اینکه کسانی که خودرو فرسوده دارن و هم جونشون در خطره و هم هر چی کار میکنن باید خرج خود ماشین بکنن،یه پول خوبی دستشون میاد که میتونن برن ماشین مدل بالاتر بخرن،کسانی هم که سود هنگفت از واردات خودرو میبردن،حالا یکم از سودشون رو با قشر متوسط و پایین تقسیم میکنن.یکم با فکر به این قضیه نگاه کنیم،طرح خوبیه البته اگر بزارن تصویب بشه
صف های طولانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
با نام ویاد خدا،اولا ما ایرانی ها صف های طولانی ،را خیلی دوست داریم.من خودم الان یک سال پولم تو شرکت سایپا تو صف هست واسه پراید 151،چکار کنیم وقتی نیاز داری ب ماشین و تو شرایط و کشوری هستی ک نمیتونی کاری کنی باید تابع اصول و مقررات باشی،و در مورد این طرح بگم براتون ک اصلا اجرایی نمیشه ،اگر هم خود دولت بخواد اجرایش کنه بخش خصوصی مخصوصا قشر سرمایه دار و پیرهن سفیدا نمیذارن ک اجرایی بشه ،اقا شما فرض کن اجرایی شد من پیکان 83دارم ،قشر ضعیف هم هستم چطوری و با کدوم پول ماشین خارجی بگیرم ،مگر این ک خود دولت اقساطی ب من بده ،ک ماشین ب خود نیازمند و مصرف کننده واقعی برسه ،اون موقع ماتت دلال میسوزه .دانشجوی انصرافی علوم سیاسی
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خخ مملکت که نیست دیونه خونه هست .من ماشینمو فروختم و با وام رفتم ماشین صفر خریدم حالا باید ماشین صفرمو بفروشم و ۱۰۰م بزارم روش ماشین داغون مدل ۸۵خودمو بتونم بخرم... خداوکیلی مسولین با مردم چیکار دارین میکنید؟
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
نمیتونم تکلیف ما که تازه پولمون به یه خودرویی مدل پایین می‌رسید چیه .دیگه تا آخر باید پیاده باشیم با این قیمتها.مثلا پراید مدل ۸۳روزدن معاوضه بامنزل .نمی‌دونم تواین کشوردیگه باید چیکار کرد تا صاحب چیزی شد ..هیچ کیم ورود نمیکنه .تکلیف ما روشن شه هر روز یه درد سر جدید داریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
دوسیلو مدل ۸۱ اسقاطی هرکسی خواست پیام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
باسلام میگم اگه واقعا راست باشه خوبه منم یه پراید ۸۱دارم هرکی میخادبسم الله ..قیمتم راه میام دندون گرد نیستم بخدا.
فرزانه
United States of America
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
پراید مدل 85 دارم 450 هرکی خواست
پنجاه و شش
بنزما
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
1
ماتیز مدل ۸۱ سالم بدون مشکل مناسب جهت طرح اسقاط خودرو قیمت ۱۸۰ ملیون
کسی خواست تماس بگیره یه مقدار تخفیف هم‌میدم
۰۹۱۹۸۰۸۵۱۳۳
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام اول باره تو ۴۵ سال زندگیم میبینم کاری میخوان بکنن که یه مقداری بفکر افراد کم درآمد هستند ومجوزی هم گیر خانواده های کم درآمد وله شده میاد،رحمت بر اون فکری که داری واحسنت
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
ی پراید مدل ۸۰ دارم هر کس خواست بگه قیمت مناسب میدم ۲۰۰
ا۸مدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پژو۸۱ دارم فروشندم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
به شدت باعث گرونی میشه . متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
منم یه پراید۸۴دارم قیمت مناسب میدم هر کی خواست یا علی
نورالکس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
کسانی که کارگر هستن و هیچ خودروی نتونستن تا به اینجا داشته باشند خصوصا کارگران روزمزد که دیگر بیمه هم نمیکنن اونارو .تکلیفشون چیه این چه مسولانی هستند این طرح باز برا کسانی هست که پول دارند
نورالکس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
کسانی که کارگر هستن و هیچ خودروی نتونستن تا به اینجا داشته باشند خصوصا کارگران روزمزد که دیگر بیمه هم نمیکنن اونارو .تکلیفشون چیه این چه مسولانی هستند این طرح باز برا کسانی هست که پول دارند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پراید مدل ۸۴ دارم هرکی خواست در خدمتم قیمت مناسب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
رشیدی ریشه ات کنده بشه ریشه ات خشک بشه بی شرف
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پراید هاچبک ۷۷ دارم واسه فروش
۰۹۰۳۱۰۸۶۵۱۶
ابوالحسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام بنده یه پراید مدل 81دارم قیمت هم توافقی
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سمند ۸۱ دارم کسی خواست در خدمتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
من یه پرشیا 87دارم شامل این طرح میشه،?????
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
پراید ۸۵ دارم کسی خواست تماس بیگیره ۳۵۰.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
مثل اینکه بعضی از اینا که ال ۹۰خریدن ۴۰تومن الان با باد به غبغب میگن ۶۰۰تومن یا هر ماشین دیگه ای.. فقط اینا آدم هستن...یا اونی که لندکروزر خرید ۳۰۰میلیون الان ۵میلیارده.... فقط گیرشمن اینه که اینا که لایه پراید فرسوده خرج زندگی شون رو میدم چرا میگن ماشین ۷۰تومنی شون شده ۲۵۰تومن
مهردادگرایلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
دمت تون گرم دولت مردمی رییسی

همیشه پولداران قوی شدن حالا یه بار نوبت ما چشم حسود بترکه درود به رییسی انشالله مسکن ملی هاروهم زود تر میدن
مجید رویال
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
آقا خیلی هم عالی،
?
یه وانت پیکان دارم مدل ۸۴
هر کی خواست ۳۰۰ میدم ،
گواهی اسقاط هم به خرج خودم ،
?
Sadeq
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
سلام پراید 83تمام انژکتور بی رنگ و کم کار موجوده اگه کسی خاست
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
خیلی اشتباهه این طرح ،
چرا جوونی که چند سال پول جمع کرده که یه ماشین بخره الان دیگه به آرزو تبدیل شده با این طرح تورو خدا یه کم فکر کنین به حال مردم بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
الان ماشین من مدل ۷۵ چند قیمت شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
الهی خیر نبینید دیگ باید خواب ببینم ماشین بخرم چند ماهی هست پول جمع میکردم یه ماشین مدل پایین بخرم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
بعد از ۴۵ سال اولی طرحیه که نفع طبقه پایین و مستضعفه ،آدم پولدار نه از این ماشینای مدل پایین داره نه هرگز سوار میشه ،اینجوری خودروهای مدل پایین هم میرن اسقاط ،کلی هم رو آلودگی هوا تاثیر داره
علی اکبر کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
سلام برای جلوگیری از دلال بازی در خودروهای فرسوده سواری دولت باید شرط بزاره که فرد اسقاط کننده حداقل باید در مدت ۵ سال گذشته مالک خودرو بوده و سند یا پلاک از ۵ سال پیش به نام ایشان باشد .دراین صورت مصرف کننده واقعی ماشینش را اسقاط می کنه و از دلال بازی و این قیمت های مسخره و خنده دار که در شرایط فعلی اصلا به صلاح مملکت نیست جلوگیری می شود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
۵سال نه حداقل یک سال به بالاصاحب ماشین فرسوده باشه تا کسی الان نره بخره
رضاخوبیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
دمتون گرم بااین طرحی که دادین
طلوع
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
0
0
یه مشت شل مغز دور هم جمع شدیم فک میکنیم با این به
اصطلاح مسئولین و نظراتشون یه نقطه ی روشنی در آینده مون پیدا میشه غافل از اینکه خانه از پای بست خرابه
التماس تفکر
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
1
واقعا مردم ساده ای داریم آدم حیرت میکنه از دست این مردم بعدش میگن چرا مملکت درست نمیشه ...خب عزیز دل من اصلا امکان نداره دولت بیاد چنین کاری کنه اگه هم چنین کاری کنه باید بگم بوی قیمت های نجومی ماشین در راه هست
خب یکی بیاد یه ماشین مدل پایین ۴۰۰ بفروشه بعدش حود به خود قیمت تموم ماشین های مدل بالاتر گرون میشه و این وسط بازم دولت سودش رو میبره چون داره تولید میکنه وبا قیمت چند برابر میفروشه بعدش اون دوست عزیزی که اسقاط فروخته ۴۰۰ میلیون باید بره ۱میلیارد بده همون پراید رو بخره
متاسفانه همه فک میکنن بوی کباب میاد در صورتی که دارن خر داغ میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
1
من یه پژو ۴۰۵ مدل۸۱ دارم ماشین سرحال وخیلی کم کار وبی خرجی هستش کسی خواست در خدمتم،یا ماشین پژو وسمند مدل ۹۰ به بالا داره هم معاوضه میکنم،
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
هر ماشینی بدن پولشو میگیرن مفتی نمیخوان بدن که یه ماشین از رده خارج بقیمت گزاف سواستفاده کنن یه عده از خبرها خوب هرزگاهی مردم تیغ میزنن پول به این ماشین های فرسوده ندید با این قیمت خودرو صفر بخرید گول دلال هارو نخرید بازار راکته ازبس قیمت ها بالاست توان خرید نیست به این چیزها رو اوردن
ازرائیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
خدا به دادمون برسه که اگه این طرح به درستی انجام نشه و این قیمتای بیخودی ملت ادامه دار باشه ن ماشینی میاد ن اسقاطی میشه چون به هیچ وجه به نفع ملت نیست
ازنی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
هیچ انسان فقیر یا متوسط نمیتونه ماشین های وارداتی واردکنه چون پولشو نداره.به نظرمن این طرح اسقاط خودرو عالیه اینجوری بخشی ازپول سرمایه دارها میره توجیب فقیرها وتعادل ایجادمیشه این فکرشون عالیه.اینجوری یه عده که متوسط به بالا هستن خودروهای مدل بالا دارن سرمایه دارهاهم خودروی خارجی واسه خودشون وارد میکنن اون دسته هم که متوسط به پایین هستن وخودروی قدیمی دارن به پولی میرسن وخودروی مدل بالا واس خودشون میخرن خیلی عالی میشه.کسایی که خودروی مدل پایین دارن هرروز توتعمیرگاه ها اسیر هستن گناه دارن.عده ای که به افزایش قیمت خودروی فرسوده اعتراض دارن اگه خودشون روجای این بدبخت هابذارن حرف منو تاییدمیکنن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
هرکس فکر می‌کنه دو یا یک ماشین اسقاطی داره و اره باخودش فکرمیکنه بهتره پیاده شم و بفروشم خیلی وقته پیاده شدی ولی خبر نداری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام به نظر من هم طرح خوبیه چرا، چون تمام ماشین های مدل پایین دست بدبخت، بیچاره ها است الان رفقایی که میخواهند یه شاستی به ماشین های مدل بالای دیگشون اضافه کنند باید یه مبلغی رو تقدیم ما کنند
خیلی هم طرح عالیه، یه عمر جون کندم درس خوندم هزار تا امتحان دادم شدم کارمند اینم وضع ماشین و زندگی ماست
اون وقت یه سری......
کسانی که معترض هستند جسارتا نگران این هستند که چرا باید، پول بدهند و مهم تر اینکه چرا پول برسه به طبقه ی پایین جامعه
هر چی از این طرح ها بیشتر باشه فاصله ی طبقاتی کمتر خواهد شد
همچین کاری رو برای خونه ی فقرا هم باید انجام بدهد هر کی خونه ی فلان متری تو ولنجک و... داره میسازه باید سند دو تا واحد جنوب شهر با سن بالای سی سال و داغون و.... به نامش باشه و جهت نوسازی آن اقدام کنه
یا مثلا هر کی بنز آخرین سیستم و.... سوار میشه باید قسمتی از هزینه های حمل و نقل عمومی رو عهده دار بشه

وای چی میشه
عالیه عالی
در آخر واقعا پول سالم سخت در میاد وگرنه پول دلالی و زیر میزی دکتر ها و رشوه و دهن مردم رو سرویس کردن و....
faridsameri
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
بنده خدایی نظرداده.که باید تصویب کنن که اونی که میخاد ماشین تحویل و اسقاط کنه شرط بذارن که باید ۵سال از سندخوردن گذشته باشه..چقدر فکر کرده به نتیجه رسیده..اثلان من ماشین ندارم..یا خریدم از اشنا سند نزدم..امروز دوستدارم ماشین خوبی بخرم..وارد کنم..امروز خریدم سند زدم . یعنی من نباید شامل این طرح بشم.چون سند ۱ماه زدم..من ماشین سنگین دارم .بنام داماد خودمون هست..خریدم اعتمادداشتم سند نزدم.۷ساله..شامل من نباید بشه..ایولا بتو..بنظرم.زیادی به مغزت فشار نیار.فیوز میسوزونه خدایی نکرده..البته شاید کارمندی باشه که ۳۰ سال ماشین نگه میدارن.فکرش فقط درخصوص خودش.کارمیکنه..طرح عزیز شامل همه بایدبشه..این تفکرها گندمیزنن به کل .....!تصورکنید.اینو بااین تفکربذارن تو یک پست مهم..بدبخت هستن اونوقت هرچی غیر کارمنده.
عل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
هر کی این طرح رو داده خدا پدر مادرشو بیامورزه
برا طبقه پایین خیلی خوبه
لاعقل یکم پول دستشون رو میگیره
خدا قوت عزیزان
امین
Finland
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام واقعا متاسفم برای این ادمها که با هر بادی که میاد با همون اینور واونور میشن اخه کی میاد پراید مدل پایین بخره اون قیمت تمام بچه های شرکت ما گزاشتن برا فروش اخه یه دونه باید فروش بره بعد اونیم که پول لازمه ماشینشو میخواد بفروشه هم نمیتونه بفروشه چند روز دیگه هم که معلوم شد دروغه دولت قیمت گزاری میکنی ماشینهای فرسوده15میلیون قیمتشه بعد شما ها که ذوق میکنید باید بزنید تو سرتون چون قیمت دولتیش اعلام شده کسی هم بیشتر از اون نمیخره
امین
Finland
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام انشاالله که قیمت اونقدر پایین میاد که اونایی که این ماشینها رو داشتن مجبور بشن بفروشن برن دوچرخه بخرن چون گرون فروختن این ماشینها یعنی تورم چند برابری وقتی یه ضعیف 400میلیون پول ببینه اگه سکته نکنه نمیره راه میفته تو بازار هرچی که میبینه رو خرید میکنه پس افزایس پول در مردم یعنی تورم دولت الان دوساله داره سعی میکنه نقدینگی رو از مردم جمع کنه ومطمعن باشید دو هفته دیگه اینا رو زیر پنجاه هم نمیتونید بفروشید انشاالله
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
چرا موضوع چرخ خیاطی و...را پیش میکشید آقا اینو قانون تصویب کرده فعلا،حسادت بزارید کنار،خودروهای فرسوده جم میشه و همه حداقل یه ماشین مدل بالای ایرانی که استاندارد جهانی نداره سوار میشیم و پولدارها هم به سود خودشون تو ماشینهای وارداتی میرسند،واقعا این خیلی معادله سختیه یعنی، بابا تو دوست نداری خانواده ات که اسنپ میگیرند با ماشین کولر دار وبهتر برند جایی
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
صرف نظر از عواقب این طرح چند تا چیز خیلی خوب داره
اولا مشکل خودروهای فرسوده که سالهاست حل نشده بدست خود مردم حل میشه که مشکل آلودگی هوا و مصرف سوخت هم حل می‌کنه
دوماً خیلی از سرپرستان خانوار که با ماشین های فرسوده خرج زندگی می دادن و نصف درآمدشون صرف هزینه تعمیر و نگهداری می شد صاحب ماشین نو میشن
سوما اونی هم که پول داره می خواد ماشین وارد کنه با رضایت خودش داره مدل پایین اسقاط می کنه می‌تونه نخره یعنی میگه ارزش داره یه ماشین اسقاط کنم و یه ماشین بهتر با پول کمتر سوار بشم

به نظر من اگر بازار ماشین صفر کنترل بشه این طرح واقعا عالیه البته اگر ماشین وارداتی بیاد خواهان ماشین داخلی کم میشه پس ماشین صفر هم زیاد تغییر نمیکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
ببین ما چقدر بدبختیم همی کامنت هاتونو خوندم ۹۰درصد شونه طرف نوشتن ماشین مدل زیر داریم قیمت ۴۰۰ملیون ببین بند خدا اگه اصلا هم چین چیزی بود که تو تا الان ماشینتو فروخته بودی نیازی نبود بیایی اینجا اگهی کنی خد وکلی یکی چرا نمپرسه اصلا دلیلش چیع اصلا این داستا از کجا شروع شده ما بختیار یه حکایت داریم میگیم اول بپرس بعد بکوش...
خاعش میکنم یه کمی فکر کنید حیف این مخع اکبند بر تو گور من یه پراید ۸۳دارم هر خواست بیاد من بدمش بهش۲۰ملیون ببرش بد اصلا ۵۰۰ملیون
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
این چه کاریه؟. فردی که تا الان سوار یک پراید ۸۵ میشده لابد آدم بدبخت و بی پولی هست که نمی تونسته ماشینشو عوض کنه.گیرم که این طرح اسقاط در برابر گواهی شامل حالش بشه.آخه چه جوری میتونه پول این خودروی وارداتی رو بده.
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام
بابابعد۵۰سال بخت به ماروکرده بعضی هاچش دیدن ندارن ?????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
1
وقتی یه وارد کننده فرسوده رو میخره ۴۰۰ تا بتونه وارد کنه یعنی اینکه قیمت وارداتی ۴۰۰ بالا میره اینم میکشه رو وارداتی اونوقت قیمت وارداتی میره بالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
من مدل ۸۵پراید دارم
حامد
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
یه اردی ۸۴ دارم جهت طرح اسقاط معامله میکنم سند دست اول بنام خودم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
با سلام خدمت دوستان بنظر من طرح خوبی هست فقط فقرا ماشین اسقاط رو میدن دست پولدار ها به قیمت خدا تومن این طرح هم جمع میشه و کلاه میره سر کسایی که فرسوده خریدن چون خودرو های فرسوده اصلا تعویض پلاک نمیشن که در ضمن هر شخص با کد ملی خودش یه ماشین میاره تا ۵سال هم حق فروشش رو نداره اصلا فکر کنم این طرح اجرایی نیست
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
اگه اینا بتونن ماشین وارد کنن من اسممو میزارم خ،،،رقلی خان، اینم مثل برجام دو سه سال یا پنج شش سال فقط برای تجویز و تزریق امید به مخ مردم ساده لوح و صرفا فقط برای خبردرمانی است و هیچ اتفاقی و وارداتی صورت نخواهد گرفت، ۱۴۰۲/۶/۹ یوسف ازادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
با سلام باید یه جوری باشه هرکسی که خودرو نداره بتونهخودرو وارداتی ثبت نام کنه و طرح اسقاط هم برای هر کد ملی باشه اگه خودرو فرسوده اینقدر گرون باشه ایا برای واردات کننده خودرو به صرفه هست که وارد کنهاگر هم وارد کن قیمت خودرو باز هم پایین نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
با سلام باید یه جوری باشه هرکسی که خودرو نداره بتونهخودرو وارداتی ثبت نام کنه و طرح اسقاط هم برای هر کد ملی باشه اگه خودرو فرسوده اینقدر گرون باشه ایا برای واردات کننده خودرو به صرفه هست که وارد کنهاگر هم وارد کن قیمت خودرو باز هم پایین نمیاد
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
خوبه والا.یارانه میلیونی.بنزین فراون.لبنیات مفت.دمپایی کهنه میدیم گوشت میدن.آب و برق گاز اجباری رایگان.مالیات و عوارض کارتخوان نداریم.هوا خوبه.آقا من میگم چوبه خوب بود.خواهشا دوسرش نکنین.ما پوستمون نازکه
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
یه پراید صندوق دار مدل ۷۶ دارم برای فروش کسی خواست زنگ بزنه
کیانوش رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
با سلام
اون شخصی که میگه پارس ۶۰۰ تومنی میشه ۹۰۰ اخه مگه پارس تو طرح فرسوده س دخل و تصرفی داره تو این پروسه اصلا ، همه شدن عالم در
۲۰۶ مدل ۸۴ بدون هیچگونه مشکل فنی ۶۵۰ میلیون نقد و معاوضه فقط با دنا پلاس صفر
۱۰ روز دگ پراید اسقاطی ۸۰۰ م بهتون نمیدن دارن با اسقاط ماشین مدل پایین بروزترین ماشین دنیارو وارد میکنن
محمود قائد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
ویلایی فول امکانات؛سند تک برگ؛موقعیت تجاری؛سه نبش؛معاوضه با پراید ۸۰
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
1
حالا چه اشکالی داره اونی که میخواد لند کروز وارد کنه، 500 میلیون از 10 میلیارد سودش بده به کسی که همه زندگیش یک ماشین اسقاطیه. به جای 10 میلیارد 500 میلیون کمتر بخوره اتفاقا این یک حرکت خوب برای قشر ضعیفه. ممنون از جناب رییسی و عواملشون. تبدیل کردن تحویل اسقاط به پرداخت 1.5 درصد به محیط زیست ؟؟؟؟... به نفع چه کسیه؟؟؟.....
بهرام حسنوند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
بنام خدا
سلام
من تقریبا همه ی پیام ها رو خوندم . همش از خرید و فروش صحبت شد . حالا یه نفر درست و حسابی راهنمایی کنه اگه بخام خودروی مدل پایین خودم رو تحویل بدم و یه خودرو وارد کنم باید چه کار کنم.
فردین سعادت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
این طرح خیلی عالیه یعنی شگفت انگیزه آقای رییسی ریس جمهور بزرگ وشریف همیشه بفکر قشر ضعیف هست عاشق شیفته این حرکت دولت شدیم هم ضعیف ها به یه نون نوایی می‌رسد هم هوای آلوده ک بابت ماشین های فرسوده ایجاد میشه توقف میشه کلا به نفع مردم ضعیف کار کردن از هر لحاظ آقای رئیسی عاشقتیم

اونایی ک با ماشین ایران خودرو مدل بالا پز میدادن جواب سلام باباشونم نمیدان حالا مخالف این طرح شدن بیچارها
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
خداوکیلی موندم اونی که این طرحوداده چه فکری کرده اون مسعول مطمعن باشین این طرح سود زیادی برای خودش یاخانوادش داره چون اگه به فکرمردم بود میگفت ماشینای مدل پایینوبدین دولت تابرگه اقساط بدن نه اینکه یمشت دلال بریزن این ماشینای فرسوده روبه چندبرابرقیمت بزارن که تاثیرش بشه گرون شدن همه ماشینااین کجاش به نفع مردمه دلم به حال اونی میسوزه که الان داره کیف میکنه میگه ماشین من گرون شد خب بفروشش چی میخره پارس میگیری بخدااون پراید سگش به ماشینای الان میارزه که بایه انگشت میرن داخل تروخدایکم فکرکنید ایناهیچ کاری به نفع منوتونمیکنند همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
یک رنو پی کی مدل 84 دارم 200 تومان
حجت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
با سلام . این طرح بیشتر به منفعت پولدارا هست . یه ماشین میخرند مثلا ۴۰۰ تومن یه ماشین وارد میکنن چند میلیارد با ارز دولتی و ماوالتفاوت بازار آزاد سود می‌کنند . آدم های پولدار الکی ثروتمند نشدن از موقعیتشان به خوبی استفاده کردند . در کل برای ما قشر ضعيف به نسبت سرمایه سود میرسه ...
محمد،دهلران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
اگه قراره ماشین فرسوده به طرح اسقاط بره برای واردات خودرو ملاک گذاشتن کار خوبی کردن
چراکه مردم تا چیز بهتری حتی پول که برای این فرسوده ها بگیرن ماشین رو اسقاط نمی‌کنند

پس اگه قراره با اسقاط بفروشید یا با اسقاط بخرید خرج چی دارید روش بکنید . آخرش برای بازیافت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
منم دارم.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
یه اردی مدل ۸۳ دارم هرکی خواست درخدمتم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
عالیه یه سمند مدل ۸۳ دارم
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
با این طرحی که دادید حالا خورهای مدل پایین هم گران شدهرچه آسیب است به مردم ضعیف میزنید.لعنت
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
پراید۸۲دارم هرکی خواست ۳۰۰ میدم
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
آیا مدل ۸۹ هم جز اسقاطی حساب میشه؟؟؟
چون میگن تا ۸۵ فقط
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
یه پراید مدل ۸۲دارم معاوضه‌میکنم با یه ماشین ۲۰۰یا ۳۰۰میلیونی تو اصفهان تیبا کوئیک پارس و..
کسی هست تماس بگیره
123
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
یه پراید مدل ۸۲دارم معاوضه‌میکنم با یه ماشین ۲۰۰یا ۳۰۰میلیونی تو اصفهان تیبا کوئیک پارس و..
کسی هست تماس بگیره
قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام یه پراید ۸۲ دارم هرکس خواست بیاد ببره ۲۵۰میلیون
قربانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام یه پراید ۸۲ دارم هرکس خواست بیاد ببره ۲۵۰میلیون
معاوضه هم‌میکنم با ماشین مدل بالا همین قیمتی
اصفهان هستم
زنگ بزنید
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
پراید مدل ۸۲ میدم ۲۵۰ معاوضه میکنم
محمدباقر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
منم یه پراید ۷۶دارم .برای فروش
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
دیدگاه ارسال شده توسط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
سلام
بقرآن داشتم پول جمع میکردم که یه پراید مدل ۸۰ بگیرم.ما خدارو فراموش کردیم و فقط به فکر خالی کردن جیب همدیگه ایم.آهای مردم نامسلمان من کم آوردم بخدا پیش خانوادم خجالت میکشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
اگه قرار باشه ماشین مدل پایین اینقدر قیمتش بره بالا ماشین مدل بالا خیلی بیشتر گرون میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
اگه قرار باشه ماشین مدل پایین اینقدر قیمتش بره بالا ماشین مدل بالا خیلی بیشتر گرون میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
0
0
اتفاقا این طرح خیلی خوبه اونی که ماشین مدل پایین داره نمیتونه ماشین مدل بالاتر بخره اینجوری پولی دستش میاد و ماشین بهتری میخره
کسی هم که میخواد واردات خودرو کنه براش مثلا سیصد چارصدتومن چیزی نیست
محمد ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
یه پژو ۴۰۵ مدل ۸۴ دارم
برای این طرح قیمت۳۴۰
هرکسی خواست
محمد ر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
یه پژو ۴۰۵ مدل ۸۴ دارم
برای این طرح قیمت۳۴۰
هرکسی خواست
ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
من نمیدونم چرا حالا بعضی ها نمیگم حرفشون اشتباهه دایه بهتر از مادر شدن اقاجان شما از سیاست راهبردی نکرانی مرد باش پاشو بجای نظر دادن جلوی محلس بگو ماشین را دوزار کنید تا بخریم . فقط حرف و چوب لای چرخ گذاشتن اتفاقا این عالیه بیش از ۵۰ درصد این جامعه ندارند که بتونن ماشینشون رو تعویض کنند همه ماشین هاشونم داغونه میفهمید ؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
. پراید ۸۴دارم
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
من یه هاچبک مدل ۷۶دارم هرکی خواست میدم چهل میلیون نرید چهارصد میلیون بدید
حرص درار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
گواهی اسقاط واقعی نه سوری که قبلنا فقط اسمش بود و ماشینی از رده خارج نمیشد واله خودم سه بار براش صادر کردن الانم دارم باهش میتازم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
آقا بزارین مردم نون بخورن اونی که ماشین وارد میکنه خودش میدونه چکار کنه که ضرر نکنه اینقده سفت نباشین
مریم
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
پراید ۱۴۱ مدل ۸۴
قلی زاده
Germany
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
واقعا دمت گرم برای ترحی که ریختی برای واردات خودرو اونکه میخاد ماشین وارد کنه لابد پولداره وگرنه همچین کاری نمیکنه واونکه ماشین مدل پاین داره لابد نداره بالاتر بخره چه اشکالی داره که اقای پولدار که میخاد ماشین۳میلیاردی را با ۷۰۰ میلون وارد کنه ویه سودی هم به اون ادم ندار بده بلکه اونم بتونه یک پراید مدل بالا سوار بشه یعنی ادم پولداربایک میلیارد ماشین ۳میلیاردی سوار بشه وادم ندار هم با ۱۰۰ میلیون خودش و۲۰۰ میلون ادم پوادار که قراره بهش برسه یک پراید۳۰۰ میلیونی سوار بشه اینجوری کشورماهم یه خورده باکلاس وتمیزتر میشه وتاحدی هم ماشین مدل پاین با رضایت همه اسقاط میشه خداروهم خوش میاد!
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
وانت تویوتا۷۶ دارم مدارک تکمیله ۵۰۰ ملیون
هرکی خواست در خدمتم
ایمان خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
الان تکلیف اون بنده خدایی که ماشین نداره پولش به ماشین مدل پایین میرسه چیه،،،مردم ایران ماشاءالله دارن،،،دمشون گرم هنوز هیچی نشده همه دلال شدن یه تشویق جانانه،?
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
سلام. ماشین دوو اسپرو مدل ۹۳(۱۳۷۲) دارم
۴۰۰ملیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
منم یه پراید ۸۵ دارم هرکسی خواست درخدمتم تماس بگیره
مهدی صدری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
اینکه هر کد ملی می‌تواند یک خودرو وارد کند امر مثبتی است
تا همه بتوانند بطور مساوی مورد توجه قانون قرار بگیرند
بامید تصویب وابلاغ
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
سلام
دوواسپرو مدل ۹۳(۱۳۷۳)دارم
۴٠٠ملیون ??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
0
0
رای گیری نزدیکه سیاست کثیف دولته
سعید بابائی
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
سلام چه مقدار پول با ید اول بابت خودرو ‌سواری وادراتی بپردازم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
0
0
اینهمه سال شعبون حالا یکبار هم رمضون,
۴۳ سال شب خوابیدیم صبح بیدار شدیم دیدیم هرچی که فکرشو بکنید گرون شده،ما هم تحمل کردیم حالا چه ایرادی داره اسمون برای ماها یکبار افتابی بشه،قابل توجه اونایی که دارن سکته میزنن با گرون شدن خودروی مدل پایین
پراید مدل ۸۲ دارم ۳۵۰میلیون میفروشم یا معاوضه با تیبا دوصفر کیلومتر
یوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
0
عالیه من یه پراید۷۶دارم قیمت 70میدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
پراید مدل ۸۱ کسی خواست تماس بگیره
کاظم سپندارند
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
0
0
سلام پراید مدل83 چه قد قیمت میخوره ومیشه ثبت نام کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->